Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!
Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn
Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn
vi har det superbra. hon är så snäll å go min flicka. så härligt å va hemma med henne
Ville ni ha syskon tätt eller blev de bara så? Å din äldre flicka är hemma om dagarna också?
Va bra att koliken har släppt i alla fall, man blir ju alldeles mör när man inte får sova. Jag njuter varje natt min flicka sover. Vi behöver alla vår skönhetssömn ;)
Å tack för idag flickor, snart styr vi en ny träff!
Tack själv! det var superkul! Absolut!
Usch! Idag har vi tagit sprutor på vår lilla kille..var ingen höjdare.
Han grät och jag började nästan gråta(hade mycket vatten i ögonen) men nu är det gjort!
Långskonk till son har jag också! 6915 gram och 65.5 cm! Fortsätter han i denna takt sa BVC tanten att han kommer bli en bra bit över 1.80..ska bli intressant
Vi får styra upp en träff när alla kan!
Gått upp cirka 1,1 kg sedan 11 april har han..men ändå ligger han under med jämförelse med längden men jag ska fortsätta amma som jag gör så jaja
Hej!
jag är 22 år och fick en liten pojke 29 mars i år. :)
vi bor på värmdö, 30 minuter utanför stan. jag känner ingen som har barn eller ska få, så känner mig ganska ensam :( så vill gärna träffa nån om det är nån som har lust :)
Tack! :) han heter Loke. Det låter super kul. Men är inte helt hundra på vart det ligger. Är lite lantis.. ;)
Ja det låter jätte kul. Jag vet inte heller vart de ligger men man kanske kan ses någonstan och gå dit tillsammans.