• Xofina

Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!

Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
    Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn Glad

• Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!
  • suzzie88

Jag möter gärna upp dig innan, så jag slipper gå vilse själv.. Haha ;) Jag har nr 0735597548 så kan vi höras. :)

• mamma88
    suzzie88 skrev 2011-05-17 16:48:47 följande:
    Hej!
    jag är 22 år och fick en liten pojke 29 mars i år. :)
    vi bor på värmdö, 30 minuter utanför stan. jag känner ingen som har barn eller ska få, så känner mig ganska ensam :( så vill gärna träffa nån om det är nån som har lust :)
    Grattis till grabben!
    Vi bor i hägersten men vi kan ta oss vartsomhelst :)
  • mamma88
    emmap88 skrev 2011-05-18 07:25:42 följande:
    Nä, det har hon inte riktigt förstått sig på. Men hon sprattlar en hel del med hela kroppen när hon ligger och kollar i sitt babygym så det kommer väl snart Flört

Men det var väl en härlig överraskning! Hur gammal var din flicka när du blev gravid?
    suzzie88 skrev 2011-05-17 16:48:47 följande:
    Hej!
    jag är 22 år och fick en liten pojke 29 mars i år. :)
    vi bor på värmdö, 30 minuter utanför stan. jag känner ingen som har barn eller ska få, så känner mig ganska ensam :( så vill gärna träffa nån om det är nån som har lust :)
    Men vad sägs om att att försöka med en ny träff? Om vädret tillåter, nu på måndag den 23e i hagaparken, solna? En liten picknick?
    Åh va roligt! haha o nätterna funkar bra?

Ja absolut det va det! Hon va runt 1 månad har jag för mg. Sen ville lilla killen inte riktgt ut ur mammas mage så han kom nästan 2 veckor senare än beäknat haha

Picknick låter ju sjukt mysigt!
  • Xofina

Måndag blir kanon! Kan vi inte mötas som sagt någonstans Tungan ute Jag har ingen aning hur man tar sig dit!

• Empiiis

Nu har jag missat lite ser jag.

Hur många var ni sist? Kom ni alla överrens? :)

Jag vill gärna följa med på picknick. Men skulle man inte kunna mötas vid pendeltåget eller tunnelbanan i solna? eftersom några inte hittar ( jag oxå ) :p

• suzzie88

Jo till rålis hittar jag nog :) Men vilken tid? Jag kan på dan men ska bort på eftermiddan/kvällen.

• Empiiis

Haha jag hittar inte :p vilken tunnelbana/pendel/buss är närmast?

• Xofina

Kanske lite enklare med Rålis Tungan ute Förra gången var vi 3 tjejer som möttes vid st:eriksplan men det är en bit att gå!
    Hoppas vädret är med oss på måndag!

"Thorildsplan" tunnelbanestation stannar precis vid rålis, "västerbroplan" buss 4 stannar också vid Rålis även buss 40 och buss 77 stannar vid "västerbroplan".
    Eller så möts vi alla upp vid typ fridhemsplan om alla hittar dit Tungan ute

• Empiiis

Fridhemsplan hittar jag till iaf xD

Skulle förut träffa "unga mammor" från en anna tråd men jag kunde inte.
    Kanske är lite mer aktuellt här då alla vi fått barn under 2011, jag har ett helt paket med amningsinlägg och en tub bröstvårtscreme. Om någon vill ha så hojta. Det ligger bara här och dammar. Amningsinläggpaketet är öppnat och bara några få tagna ur det.

Eller om någon använder dessa gula skumgummi tvättservetter?! har en oöppnat paket som bara ligger och skräpar också.

Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!