Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!
Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn
Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn
Hello!
Det ryktas ju om regn imorgon. Attans också! Ska vi styra upp det i alla fall i regnet, eller har vi några andra idéer?
Eller så drar vi bara på oss regnkläder och traskar på!
Välkommen mamma 88, och grattis till din lilla! :) Vad heter hon/han?
Vi bor i Upplands Väsby.
Ohh, dante är ju så underbart fint! Har funderat på de om nästkommande kommer bli en pojk, kanske..dock har vi inte planerat syskon ännu men man kan alltid få drömma sig bort! :D
Min lilla flicka heter Lovalie och föddes den 4e februari.
Hur gammal är din flicka?
Nej va coolt! :D Ja det är riktigt fint, har velat att min son ska heta den sen jag fick höra om dantes inferno hahaha
hahaha ja man vet ju aldrig vad som kan hända ;)
Åh Lovalie va fint! hur kom ni fram till det?
15 månader är hon så man får ju ett härligt långt träningspass från morgon till kväll haha o lilla Dante är 4 månader :)
Vi är fortfarande på :) visst va de 12 vid Karlberg? Om de är så att vi inte hittar varandra eller det blir någon försening eller nått så kan vi ju höras på telefon. Linnea 0767159586 Mamma88: vi fixar en till träff när alla kan ses också :)
mamma88: Gud vad härligt med två små barn hemma, men det måste nog vara intenstivt hur är det att ha så pass tätt?
Nealill: Jag tror jag skrev vid 13, men 12 funkar också för oss! :D Jag finns på: 0738789879.
Ska bli jättekul imorgon
Hej. Jag kan inte följa med. Kommer några gubbar och ska göra stamrensning här idag mellan 09-15?!Sen har vi någon hemleverans som ska komma också så jag får bli hemma. Men kommer jättegärna nästa gång :)