• Xofina

Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!

Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
    Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn Glad

• Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!
  • ToK

Hej, hej :) Jag heter Tina och är 22 år. Min dotter Minna föddes 22 februari!
    Vi träffas gärna! Vad har blivit bestämt nu i tråden, så jag inte missar något?

Ni kan ju spana min blogg också, www.hejtina.blogg.se, så känner ni igen mig :) Tycker det är skitnervigt att träffa folk man aldrig träffat förut ifall man inte känner igen varanda ^^, 

• Xofina
    ToK skrev 2011-05-19 22:50:04 följande:
    Hej, hej :) Jag heter Tina och är 22 år. Min dotter Minna föddes 22 februari!
    Vi träffas gärna! Vad har blivit bestämt nu i tråden, så jag inte missar något?

Ni kan ju spana min blogg också, www.hejtina.blogg.se, så känner ni igen mig :) Tycker det är skitnervigt att träffa folk man aldrig träffat förut ifall man inte känner igen varanda ^^, 
    Hej på er! Glad Grattis till tösen!
    Vi har tänkt dra ihop en träff nu på måndag den 23 maj, träffas vid fridhemsplan(uppgång vid SL center) sen gå ner till Rålis Glad Vid 12 snåret!
  • mamma88

Neej fan jag kan inte :( fyfan va surt! jag som verkligen såg fram emot det...

• emmap88

Hej!
     Ryktas om att det blir regn imorgon. Har vi en nödlösning? Nått mer förslag vad man kan hitta på inomhus?

• Xofina
    emmap88 skrev 2011-05-22 18:42:20 följande:
    Hej!
     Ryktas om att det blir regn imorgon. Har vi en nödlösning? Nått mer förslag vad man kan hitta på inomhus?
    Hallå! =)
    Nu har smhi ändrat! 20 grader och strååååålande sooool! säger dem nu Skrattande Nu håller vi tummarna för att dem inte ljuger!
  • Empiiis

Vad tycker ni om vädret? Hur blir det?

• suzzie88

Det är mulet å värsta regnmolnen här ute på värmdö. Nån som vet hur vädret är inne i stan?

• Xofina
    Empiiis skrev 2011-05-23 09:16:21 följande:
    Vad tycker ni om vädret? Hur blir det?

Åh, lögnare på smhi som vanligt...

suzzie88 skrev 2011-05-23 09:35:32 följande:
    Det är mulet å värsta regnmolnen här ute på värmdö. Nån som vet hur vädret är inne i stan?

Här är det mulet men inget regn än så länge.

Hur vill ni göra? Glad Enligt smhi ska det bli sol framåt förmiddagen..här börjar det spricka upp nu..solen böjar glimta fram (bor här på kungsholmen)..

Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!