• Xofina

Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!

Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
    Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn Glad

• Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!
  • emmap88

min lilla unge är fortfarande lite snorig, så kanske skulle va bra om vi väntade lite. Ska vi hålla tummarna och hoppas på att det blir fint väder senare i veckan? Vore mysigt med picknick men kanske inte så kul när vädret är lite upp och ner Glad

• Empiiis

jag chansar på att det inte bli regn :)

vet ni om det finns ngn mataffär vid fredhemsplan? hinner inte sno ihop ngt att ta med att äta.

• emmap88

jag stannar hemma idag i alla fall. Min korv ska vaccineras imorgon, så vill att hon känns helt okey. Men hoppas ni får kul idag i alla fall och att det inte blir alltför mycket regn.
    Så styr vi upp en till dag snart Skrattande

• Xofina
    suzzie88 skrev 2011-05-23 09:58:16 följande:
    Men det låter ju bra iaf. :) Ska vi chansa på att det inte blir regn? :)
    Hehe ja om folk vill det! Glad 
    Empiiis skrev 2011-05-23 10:04:20 följande:
    jag chansar på att det inte bli regn :)

vet ni om det finns ngn mataffär vid fredhemsplan? hinner inte sno ihop ngt att ta med att äta.
    Det finns massa, vi måste också handla lite..hinner inte knopa ihop något jag heller! Tungan ute
  • Empiiis

Men vad bra :) 12 då?
    ska vi vänta lite på varandra. Tänkte ifall någon av våra ungar kanske bli hungrit på vägen eller så :p typ att vi väntar till 15/20 över på varandra?

• Empiiis

0704793204 är mitt nr.
    Har inga pengar på mobilen.

• Empiiis
    emmap88 skrev 2011-05-23 09:59:21 följande:
    min lilla unge är fortfarande lite snorig, så kanske skulle va bra om vi väntade lite. Ska vi hålla tummarna och hoppas på att det blir fint väder senare i veckan? Vore mysigt med picknick men kanske inte så kul när vädret är lite upp och ner Glad
    emmap88 skrev 2011-05-23 10:06:00 följande:
    jag stannar hemma idag i alla fall. Min korv ska vaccineras imorgon, så vill att hon känns helt okey. Men hoppas ni får kul idag i alla fall och att det inte blir alltför mycket regn.
    Så styr vi upp en till dag snart Skrattande
    Ja det är nog bra om hon fåt krya på sig liteom hon ska få spruta :)
    Ja vi styr upp något mer. Greta ska få spruta 26e...uscha.
  • suzzie88

Ja det tycker jag. Man vet ju aldrig med dom små liven :) Jag har nr 0735597548

Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!