• Xofina

Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!

Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
    Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn Glad

• Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!
  • Xofina

Vi kan tyvärr inte komma, men nästa gång förhoppningsvis Glad Mycket nu innan sommaren, ska bort nu i helgen till landet i skärgården och vara borta till 12 juni troligtvis. Men efter det så Flört

• emmap88

hej!
    jag la de planeran på hyllan, då de blivit lite dött här inne nu. så bokat in lite dopförberedelser imorgon Obestämd ska vi boka en annan dag, om intresset finns? :P

• kimmenm

Hej!
    Jag är superintresserad av att träffa er !
    Nu förstår jag att det börjar bli svårt att styra ihop träffar där alla kan komma då många åker till landställen el dyl.

Jag bor iaf i Huddinge och har en liten son på 11månader.

Är denna tråd fortfarande aktiv? 

• Nealill

Hej hej. Är det någon mer som fortfarande är intresserad av att ses. Vi skulle gärna hitta på något iallafall.

Välkommen kimmenm. Det har blivit lite dött i den här tråden nu men de är nog som du säger, många åker bort och så nu på sommaren. Men jag och min 3månader gammla dotter träffar gärna er och hittar på något i de fina vädret. Vi bor i Vallentuna.

• emmap88

Hej! Vi är fortfarande aktiva. Vet inte vart alla tog vägen bara? :O Vi kommer nog vara hemma störra delen av sommaren så för oss funkar det! Hur är allt med er? Hur mår era bebisar? :D

• Empiiis

Vi kommer vara hemma större delen av sommaren också.

Jag kan tisdag och onsdag denna vecka.

• Nealill

Vi kan på tisdag för på onsdag ska Melissa få sin 3månaders vaccination.

• Nealill

Jag var inte så säker på att någon skulle svara i den här tråden så jag tittade in i en annan tråd här på familjeliv och ska träffa två tjejer imorgon i humlegården kl15. Du kan väl komma dit? :)

Svar på tråden Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!