Unga föräldrar i Stockholm som fått barn under 2011?!
Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn
Jag är en tjej på 21 år och har en liten kille som föddes den 15 februari i år.
Vore väldigt kul att prata kanske tom. träffas med våra jämngamla barn
Haha, vad olika dom kan va! Min dam älskar att ligga på rygg och titta i babygymmet, och kan bara ligga på mage korta stunder då hon kollar runt lite innan musklera ger vika och hon faller ner som en padda igen. Och vet inte vad jag skulle gjort utan min babysitter. Hon verkligen älskar den. Skön avlastning för mig också, då hon kan sitta och underhålla sig själv och jag hinner med me lite annat!
Jollrar din tös mycket? Tycker det är superhärligt, känns verkligen som man får kontakt med dom då.
Min lilla flicka heter Lovalie. Underbar lite tös.
Samsover ni eller är de egen säng som gäller? Tycker de är så svårt de där, gillar närheten när dom ligger bredvid än. Då är jag trygg ;)
Hej Hej Jag har en liten tjej som är född 7 mars som heter Melissa.
Jag är 20år och bor i vallentuna med min man men vi flyttar till kungsholmen om ca en månad.
Jag sitter mest hemma om dagarna så jag tycker det skulle vara jätte
roligt att träffa andra mammor med barn i samma ålder.
Jag trivdes inte så bra i min föräldrar grupp då alla var så mycke äldre än mig.
Kram och grattis till er alla!
Hej Hej Jag har en liten tjej som är född 7 mars som heter Melissa.
Jag är 20år och bor i vallentuna med min man men vi flyttar till kungsholmen om ca en månad.
Jag sitter mest hemma om dagarna så jag tycker det skulle vara jätte
roligt att träffa andra mammor med barn i samma ålder.
Jag trivdes inte så bra i min föräldrar grupp då alla var så mycke äldre än mig.
Kram och grattis till er alla!
Vad sägs om att styra en träff här i mitten på maj? Kan vi köra lite barnvagnsrace!
Vi har blivit lite halvsjuka här hemma, vilket vi inte gillar...:/ Men sen så!
Ja tiden går verkligen jätte fort tycker jag.
De känns lite stressigt faktisk men bra också för vi flyttar till en större lägenhet nu.
Men det är lite svårt att packa för så fort jag tänker börja så vill hon ha uppmärsamhet så då är jag tillbax i soffan igen men när jag inte gör något speciellt då rorar hon sig själv
det är som att hon vet när jag gör något jag måste få gjort haha
Det låter jätte bra, vi kommer! vi kan ju närsomhelst så vi anpassar oss efter er