Amning är inte alltid bäst! Läs, fy tusan säger jag bara....
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article12807647.abSå fruktansvärt tragiskt!!!!
Hur får man till av rubriken "Amning är inte alltid bäst!" till att ts och andra har något form av psykiska problem med egen misslyckad amning? Det tycker jag är lite konstigt.
Det finns barn vilka tex inte tål bröstmjölk får diare och går ner i vikt, det finns tydlgen fall så som artickeln och massa andra händleser som visar på att amning är inte ALLTID bäst, men det säger inte att amining FÖR DET MESTA är bäst.
har ej läst tråden. tycker inte att amningen har ett smack med detta att göra.
Det är ju mamman som är problemet som inte förser sitt barn med vitaminer och sånt??
och att behandla med kål och lera?? sluta upp med allt hokkus pokkus och ge barnet det de behöver.
Sen att hon är vegan, visst det har jag ingenting emot. Alla gör som de vill. Men varför då inte se till att barnet får i sig vitaminer ändå!? En vegan i sig själv får ju vitaminbrist. det ÄR tragiskt att barnet dog. Ännu mer tragiskt för att mamman rådde för det!!! skäms!!
mvc-bvc säger att amning är det ''Bästa'' för ett barn bästa men när man läser detta var det INTE amningen utan det fattades vitaminer då föräldrarna var veganer och det har INGET med detta att göra.
Dom sökte efter hjälp men fick åka hem igen.
Dom ska inte bli straffade för något dom INTE har gjortblir så arg när man dömmer folk bara sådär.