• moimama

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Jag har bestämt mig!

Jag tänker inte vänta på Mister Right längre, jag tänker bli gravid på egen hand med hjälp av insemination i Danmark. Jag har efter att ha tittat länge på olika kliniker valt Storkkliniken i Danmark och det känns jättebra. Beslutet att äntligen göra det jag vill känns till hundra procent rätt och det känns jättespännande.
    Är du i samma situation..? Det vore roligt att följas åt, stötta, hurra på, peppa och dela erfarenheter på vägen.

Nästa vecka har jag mitt journalsamtal, därmed börjar resan.

Hjärta

• Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
  • FilurenFnupp

Jag med... Anonymt genom samlag i sthlmsområdet.

Kik: filuren_76
  • HoppasPåEnTill

Bortsett från vissa inlägg i tråden.

Nu ligger jag här i 20 minuter och hoppas att någon simmare ska hitta in. Någon mer som är aktiv?

• az81
    HoppasPåEnTill skrev 2017-05-01 11:28:03 följande:
    Bortsett från vissa inlägg i tråden.

Nu ligger jag här i 20 minuter och hoppas att någon simmare ska hitta in. Någon mer som är aktiv?
    Håller tummarna för dig. Själv har jag äntligen gått ned det kliniken ville plus lite till. Så jag kommer vid nästa ÄL äntligen få göra mitt första försök :)
  • HoppasPåEnTill
    az81 skrev 2017-05-02 19:21:15 följande:

Håller tummarna för dig. Själv har jag äntligen gått ned det kliniken ville plus lite till. Så jag kommer vid nästa ÄL äntligen få göra mitt första försök :)

Spännande! Bra jobbat att gå ner. Håller tummarna för dig.
  • az81

Imorgon åker jag till Köpenhamn för min första inseminering Skrattande

• az81

Har just kommit hem från Köpenhamn, hoppas nu på att inseminationen lyckades. Solig

• az81
    HoppasPåEnTill skrev 2017-06-02 21:51:27 följande:
    Hur har det gått? Jag har troligtvis ÄL idag. Inseminerades igår.
    Här är det lite i väntans tider... skall ta graviditetstest nästa vecka typ den 8-9 juni. Håller tummarna på ett positivt resultat om man säger så. dock mår jag skunk, från tidig morgon till sen kväll, är trött hela tiden känns det som och har (ursäkta ärligheten) mängder av flytningar och känns som jag bor på toaletten för jag måste kissa hela tiden. Men kliniken ville jag skulle testa 15-16 dagar efter inseminationen så jag sitter just nu mest och rullar tummarna känns det som.  Har dock idag testat med ett testa tidigt test som visade negativt så jag vågar inte hoppas för mycket.

Hoppas att det går bra för dig, håller alla tummar jag kan för dig.
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!