• moimama

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Jag har bestämt mig!

Jag tänker inte vänta på Mister Right längre, jag tänker bli gravid på egen hand med hjälp av insemination i Danmark. Jag har efter att ha tittat länge på olika kliniker valt Storkkliniken i Danmark och det känns jättebra. Beslutet att äntligen göra det jag vill känns till hundra procent rätt och det känns jättespännande.
    Är du i samma situation..? Det vore roligt att följas åt, stötta, hurra på, peppa och dela erfarenheter på vägen.

Nästa vecka har jag mitt journalsamtal, därmed börjar resan.

Hjärta

• Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
  • Aeei

Hej! Jag fyller snart 23 år och inseminerades för första gången den 15/1 ???? Jag har valt privatklinik i Danmark. BIM den 31/1...

• HoppasPåEnTill
    Aeei skrev 2017-01-20 20:58:12 följande:

Hej! Jag fyller snart 23 år och inseminerades för första gången den 15/1 ???? Jag har valt privatklinik i Danmark. BIM den 31/1...

Välkommen hit! Hoppas det tar sig på första försöket. :)
  • Robbanraen

Hej

Robin heter jag och bor i Enskede med min pojkvän! Jag vill verkligen hitta en bra och sund kvinna att skaffa barn med ! Är icke komplicerad och söker samma !

Är redo att skaffa barn och det snart! Jag söker delad vårdnad och att vi ska sätta barnet i fokus och hjälpas åt och bygga en fin relation !

Hör av er om det kan vara intressant !

Raenagency@gmail.com

0708953911

• HoppasPåEnTill
    Robbanraen skrev 2017-01-28 15:12:04 följande:

Hej

Robin heter jag och bor i Enskede med min pojkvän! Jag vill verkligen hitta en bra och sund kvinna att skaffa barn med ! Är icke komplicerad och söker samma !

Är redo att skaffa barn och det snart! Jag söker delad vårdnad och att vi ska sätta barnet i fokus och hjälpas åt och bygga en fin relation !

Hör av er om det kan vara intressant !

Raenagency@gmail.com

0708953911

Massa lycka till!
  • HoppasPåEnTill
    Robbanraen skrev 2017-01-28 16:02:46 följande:

Tack gulliga du!! Letat i flera år, inte så lätt som man kan tro!!

Kram

Nej, jag kan föreställa mig det. Inget lesbiskt par som vill dela föräldraskapet med er?
  • Robbanraen
    HoppasPåEnTill skrev 2017-01-28 16:07:39 följande:

Nej, jag kan föreställa mig det. Inget lesbiskt par som vill dela föräldraskapet med er?

Nej inte än i alla fall! Vill ju ha delad vårdnad, inte intresserad över att träffa barnet i bland bara :) så gäller att hitta en surrugat eller någon som vill dela
  • HoppasPåEnTill
    Robbanraen skrev 2017-01-29 10:45:01 följande:

Nej inte än i alla fall! Vill ju ha delad vårdnad, inte intresserad över att träffa barnet i bland bara :) så gäller att hitta en surrugat eller någon som vill dela

Ja, det är sant. Massa lycka till!
  • az81

Har ännu inte fått göra mitt försök. Kliniken vill att jag går ned ca 13 kg först. Har till den 29 april på mig. Har än så länge gått ned ca 4,6 kg men misstänker att det mesta är vatten. Men jag kommer kämpa. Kämpa för min dröm att bli mamma.

• HoppasPåEnTill
    az81 skrev 2017-02-04 14:48:35 följande:

Har ännu inte fått göra mitt försök. Kliniken vill att jag går ned ca 13 kg först. Har till den 29 april på mig. Har än så länge gått ned ca 4,6 kg men misstänker att det mesta är vatten. Men jag kommer kämpa. Kämpa för min dröm att bli mamma.

Kämpa på! Du klarar det.
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!