BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Halloj!
Äntligen har vi fått tid för KUB-testet. Tyvärr blir det inte förrän efter Påst men 26/4 är det dags. 2,5 nervösa veckor att ta sig igenom.
Ladycocos, fy fad jobbigt och dessutom jätteläskigt att svimma.
Då har vi samma dag för KUB
Sådana har jag hemma... Har inte tänk på att ta dem... Går direkt mot medicinskåpet.. Men mår inte alls lika illa som igår
Då är vi tre som ska göra KUB den 26 april!
Hej! Hur går det för er tjejer ? Tråkigt att höra att ni mår så illa. Jag mår ganska bra och blir bara lite illamående om jag inte äter på länge. Tydligen mådde mamma inte så illa varken med mig eller med brorsan så det är kanske ärftligt.
Jag var på vul i förra veckan för att kolla allt är ok. Plutten var ju mindre än väntat på senaste vul i mars och jag har varit lite orolig. Nu så allt bra ut, lill*n hade växt och jag är i v 11 (10+0) idag precis som jag borde vara. Nästa undersökning är KUB 29 april.
Kul att du skriver Neam, har tänkt många gånger att jag ska höra hur det är med er andra, men det har varit fullt upp. Bra att det ser bra ut och att plutten växt.
Här går det bra, är också i v. 11. (10+3 idag om jag räknat rätt). Jag börjar så smått vänja mig vid tanken att jag är gravid. Fast jag är ändå lite avvaktande och väntar till efter KUB med att räkna med det fullt ut.
Ha det bra alla!
Jag har också haft fullt upp och inte skrivit på länge. Roligt att höra att det går bra med er andra!
Neam, vad skönt att plutt växt till sig!
coerulea: skönt att det är bra med dig med!
Jag är också i vecka 11 nu (10 + 4), så vi är några som ligger väldigt nära varandra i tid, roligt . Illamåendet har dämpat sig, jag kan äta mycket mera nu, bara jag avhåller mig från svårtsmält mat. Vi fick också tid för KUB den 26:e april, men var tvungen att ändra till den 27:e. Jag är faktiskt jättenervös, funderar på vid vilken procents risk vi vill göra moderkaksprov. Vid 1 på 250 erbjuds man det ju automatiskt, men jag kommer nog vilja göra det om risken är mindre än så också, kanske om den är högre än en på 1000. Antar att det är oron över att orsaken till att vi inte blivit gravida på egen hand ändå är ett kromonsomfel eller liknande som ligger och gnager. Hur tänker ni andra? Gud vad skönt det ska bli när man ha passerat vecka 12 och klarat av KUB-testet!
Hej tjejer!
I dag är jag i v 11+1 och det känns så himla skönt att det är mindre än en vecka kvar till de första 12 veckorna är avklarade. Illamåendet har avtagit och är nästan bort nu. Det känns fantastiskt!
Jag är också tveksam till MKP och FVP. Men jag börjar inte tänka för mycket på det innan svaret på KUB. Som jag längtar dit, tiden kryper verkligen fram.