BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Ja det är bara att intala sig det hi hi
Det var vad min svärmor sa också!
Neam, vad skönt att cystan sprack av sig själv. En operation när man är gravid hade kanske inte varit jätteroligt utan mest ett orosmoment.
Lycka till Vårtur! Jag håller tummarna för positvit besked om de kan ge ett redan nu.
Nu måste jag se till att vi får hem chips illa kvickt . Trevlig kväll!
hej
Tänkte bara säga att jag inte läst hela tråden, ännu..
Yasa- Grattis til trillingarna, v 10 härligt...
Neam-vad roligt
Klart man är posetiv, trots dem motgångar man möt :)
Kände på mig redan långt innan dem satte in FET, att det skulle funka denna gång.
Vet inte varför hade bara den känslan..och så blev det oxå.
vi vart överlyckliga jag o min fästman, då vi inte kommit så långt någon gång..
Men är spänd o lite orolig inför vårat 2:a VUL nästa vecka på Torsdag, om min lilla ärta som ja kallar han/hon har växt på sig eller inte.. återstå o se. Men jag njuter... Massa illamående och bröstspänningar och massiv trötthet på EM..
Kvinnoläkarna, min hemortsläkare verkar ju ha noll koll. Enligt BM där så är jag i v. 6/7 när jag ska dit 8 april på VUL. Hur skulle jag kunna vara det? Är väl snarare v. 9 eftersom ÄP var 24/2 och då räknar man väl 2+0?
Har jag helt fel eller? Funderar på att ringa och fråga hur de räknar. De hade nämligen ringt in ett meddelande på min svarare där hon sa att jag inte skulle ha ngn brådska att skriva in mig hos BM eftersom jag bara är i v. 6/7 när jag kommer till dem för VUL 8/4.
Begriper inget. Är jag bara i vecka fyra nu, trodde jag var i vecka 7 i dag (6+0)
Jag fick med mig ett intyg från IVFkliniken med datum, just för att ingen ska hålla på att omdatera graviditeten!! Med sonen ville de flytta mig nästan 2 veckor på RUL...
Äntligen har jag varit på VUL! Fick se ett pickande hjärta .
Allt såg bra ut enligt läkaren. Puh, ska nu försöka ta det lite lugnt.
Har också fått ett intyg med mig, är i v 8 nu (7+3). BF 6 nov. Fick med mig en liten bild också, men den är väldigt svårläst, man ser bara en liten suddig fläck .
Ha det bra alla!