BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Talica: klart vi alla har en längtan en dröm och denna gång kan det slå in eller hur. Sara min fru är i v 10 och vi hoppas hoppas hoppas detta är vår sista gångsen ger vi upp bebisplanerna och hittar på annat. Vi tänker positivt Talica
Lite funderingar från mig, hoppas någon har lite lugnande svar att ge mig!
Har som molvärk på vänster sida, det är den sidan jag brukar få ut ägg på. Magen svullnar mycket på efm och kvällen, ringde ner till vår ivf-klinik och fick svaret att överstimulerad kan jag inte vara eftersom vi bara fick ut 6 ägg. Har nu ringt till gyn och ska få komma upp imorgon och att de kollar hur det ser ut, är orolig för utomkvedes och vet att det inte är säkert att de imorgon kan se var den lilla rackaren sitter!
Man kan ju tycka att man skulle få vara lugn och glad när man äntligen har fått ett men det kändes inte alls såhär förra gången jag var gravid!!
Hej alla,
Hinner inte med alla inlägg Men kul att läsa iaf.
Jag uppdaterar iaf listan med nytt bf datum;
coerulea: ÄP 14 feb, ET 16 feb, BF 6nov, VUL 24 mars
ladycocos: BF 1 nov, VUL 29 mars
pållan: BF 6 november, vet ej VUL ännu
Neam: ÄP 16 feb, ET 18 feb BF 8 november, VUL 24/3
Mandelmumsa: ÄP 7/2, ET 9/2, BF 31 oktober, VUL 21/3
Sola: ET 11/2 BF: 31 okt. VUL nr 2 1/4
Karmosin: ÄP 11/2, ET 16/2, BF: 3 nov, VUL 21/3
IShotMyMan: ÄP 24/2, ET 1/3, BF: 16 nov, VUL 8/4
Viksan07: ÄP 8/3, ET 10/3, BF: 27/11
Maaroj: ÄP 2/3, ET 4/3, BF: 22/11, VUL 13/4
MrsStarlight: ÄP 3/3, ET 5/3, BF: 23/11, VUL 13/4
Vårtur2010: 38 år, ÄP 4/3, ET 6/3, BF 24/11, VUL 14/4
Talica FET 14/2, BF 1 nov , Vul 1 22/3, vul2 31/3
Hej hoppar in här om det är okej, verkar vara en tråd för mig.
Gjorde IVF i mitten av februari och testade pluss 28/2, har en två årig dotter genom IVF sedan tidigare.
Ska på VUL imorgon, spännade! Och enligt datorn så har jag BF 8 november, får se om det stämmer imorgon.
Ska försöka läsa ikapp i tråden lite.....
coerulea: ÄP 14 feb, ET 16 feb, BF 6nov, VUL 24 mars
ladycocos: BF 1 nov, VUL 29 mars
pållan: BF 6 november, vet ej VUL ännu
Neam: ÄP 16 feb, ET 18 feb BF 8 november, VUL 24/3
Mandelmumsa: ÄP 7/2, ET 9/2, BF 31 oktober, VUL 21/3
Sola: ET 11/2 BF: 31 okt. VUL nr 2 1/4
Karmosin: ÄP 11/2, ET 16/2, BF: 3 nov, VUL 21/3
IShotMyMan: ÄP 24/2, ET 1/3, BF: 16 nov, VUL 8/4
Viksan07: ÄP 8/3, ET 10/3, BF: 27/11
Maaroj: ÄP 2/3, ET 4/3, BF: 22/11, VUL 13/4
MrsStarlight: ÄP 3/3, ET 5/3, BF: 23/11, VUL 13/4
Vårtur2010: 38 år, ÄP 4/3, ET 6/3, BF 24/11, VUL 14/4
Talica FET 14/2, BF 1 nov , Vul 1 22/3, vul2 31/3
Maria123: ÄP 16 feb, ET 18 feb, BF 8 nov, VUL 24 mars
Jag gick på vul idag istället för imorgon. Har haft lite ont i magen och det visade sig att jag har haft en cysta på ena äggstocken. Den har nu spruckit så läkaren såg en del vätska. Skönt att den var borta.
Vi såg även hjärtaktivitet från det lilla fröet så det var skönt! Hinnsäcken var lite mindre än den borde vara så jag blev tillbakaflyttat till v 6+3. Borde vara på 7+0 idag.Det kunde tydligen bero på att kroppen har jobbat på att få bort cystan.
Nu är det bara att hålla tummarna att närmaste veckorna löper på bra och snabbt!
Jag gick på vul idag istället för imorgon. Har haft lite ont i magen och det visade sig att jag har haft en cysta på ena äggstocken. Den har nu spruckit så läkaren såg en del vätska. Skönt att den var borta.
Vi såg även hjärtaktivitet från det lilla fröet så det var skönt! Hinnsäcken var lite mindre än den borde vara så jag blev tillbakaflyttat till v 6+3. Borde vara på 7+0 idag.Det kunde tydligen bero på att kroppen har jobbat på att få bort cystan.
Nu är det bara att hålla tummarna att närmaste veckorna löper på bra och snabbt!
Ja,tror att om cystan har spruckit så tar kroppen hand om vätskan. Det hade varit värre om den inte sprack utan växte på . Då skulle man kanske behöva operera sa läkaren.
Åh vad skönt för er
Jag fick åka hem från jobbet eftersom mina smärtor i magen inte vill ge sig. Är dock inte orolig utan har känt detta ända sen ET. Dock lite värre nu, som kraftig mensvärk. Men samtidigt är det skönt att man känner ngt, om inte så hade jag blivit orolig. Så nu blir det fl för hela slanten!
Jag har haft mycket mensvärk och molvärk i magen sedan ET. Det är väl livmodern som växer.