• Ladycocos

BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF

Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
    Har en son född augusti 09.

• Svar på tråden BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF
  • Viksan07
    Hej!
    Jag tror att jag vågar mig på att skriva in mig här. Fick ett svagt men tydligt Plus idag på RD 10
    Jag och maken har försökt i två år att bli med barn. Jag har en 4-åring son från tidigare förhållande. Detta var ICSI nr 2. ICSI pga manlig faktor.

Lycka till alla gravida!!

GravidLISTANGravid
    coerulea:             ÄP 14 feb, ET 16 feb,       BF  6nov, VUL 24 mars
    ladycocos:                                                        BF  1 nov, VUL 29 mars
    pållan:                                                               BF  6 november, vet ej VUL ännu
    Neam:                 ÄP 16 feb, ET 18 feb         BF  8 november, VUL 24/3
    Mandelmumsa: ÄP 7/2,      ET 9/2,             BF 31 oktober, VUL 21/3
    Sola:                                       ET 11/2            BF: 31 okt. VUL nr 2 1/4
    Karmosin:            ÄP 11/2,   ET 16/2            BF: 3 nov, VUL 21/3 
    IShotMyMan:        ÄP 24/2,   ET 1/3               BF: 16 nov, VUL 8/4
    Viksan07              ÄP 8/3      ET 10/3            BF: 27/11
  • Maaroj

Halloj!
    Fick denna vecka mitt allra första plus någonsin på ett graviditetstest. Har försökt få barn i drygt 2 år och detta var vårt 2:a ICSI-försök.

GravidLISTANGravid
    coerulea:             ÄP 14 feb, ET 16 feb,       BF  6nov, VUL 24 mars
    ladycocos:                                                        BF  1 nov, VUL 29 mars
    pållan:                                                               BF  6 november, vet ej VUL ännu
    Neam:                  ÄP 16 feb, ET 18 feb        BF  8 november, VUL 24/3
    Mandelmumsa: ÄP 7/2,      ET 9/2,              BF 31 oktober, VUL 21/3
    Sola:                                       ET 11/2             BF: 31 okt. VUL nr 2 1/4
    Karmosin:           ÄP 11/2,   ET 16/2             BF: 3 nov, VUL 21/3 
    IShotMyMan:       ÄP 24/2,   ET 1/3                BF: 16 nov, VUL 8/4
    Viksan07:            ÄP 8/3      ET 10/3             BF: 27/11
    Maaroj:                 ÄP 2/3      ET 4/3               BF: 22/11, VUL 13/4

• coerulea

Grattis Viksan till positivt tjuvtest!  Jag har inte heller kunnat hålla mig från testerna och testade plus på RD 10 både första gången (som blev sonen) och så denna gång.

Två VUL imorgon, ska bli jättespännande att höra rapporter.

Ha det bra alla!

• coerulea

Oj, en till på listan under tiden jag skrev! Grattis Maaroj!
    Välkommen hit.

• Ladycocos

Hejsan Viksan och Maaroj!! Grattis till plussen! Visst är det en härlig känslan!

Är det nån som vet hur man gör för att få till en snygg och rak lista?

• bonzo

Grattis till alla positiva grav-test! och vad roligt Sola att det såg bra ut på vul.
    Nästa vecka är vi fyra som ska på vul. Känns pirrigt!

• Yasa

Sara blir starkare och starkarre för var dag så kanske kanske vågar vi se framåt lite smått nu iallafal jag. Vi är beräknade till 19 okt kanske jag inte våga säga förut. Välkomna ni med nya pluss

• MrsStarlight

Hej alla glada
    Jag och min man har precis genomgått våran första Ivf och på rd 7,9,11 och 14 har vi testat positivt! Kan inte fatta att det är sant. Det är första gången i mitt liv som jag överhuvudtaget plussat hi hi. Imorgon blir det att ringa till SU o best tid för vul!
    Kramizzz

• Mandelmumsa

Grattis Viksan och Marooj! Ja imorgon är det Karmosin och jag som har VUL! Usch, är så nervös redan!!!

Svar på tråden BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF