BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Grattis till nya plussare och välkomna hit!
I dag har min dotter haft kalas. Innan gästerna kom så var vi tvugna att möblera om hela lägenheten för att få plats med långbord. Jag bar och släpade och helt plötsligt fick jag jättemycket mensvärk. Jag fick panik och trodde att jag framkallat missfall. Jag googlade på nätet och såg att man inte kan få missfall av att bära tungt. Det kändes bra för stunden men eftersom det fortsatte att värka satte jag i en binda om något skulle hända under kalaset. Jag satt som på nålar och ville att folk skulle gå. Men än så länge verkar det ha gått bra men det värker fortfarande. Nu är jag verkligen helt hysteriskt nervös inför morgondagen. Tänk om det börjar blöda inatt?!!
Klockan 14:00 imorgon ska vi vara där. Det vore toppen om ni kan hålla tummarna för oss runt den tiden.
Lycka till Mandelmumsa! Hoppas att morgondagen bjuder på glada besked för båda oss!
Klart jag håller alla tummar o tår för er som ska på VUL i veckan. Jag var fruktansvärt nervös, hade tom stoppat ned "grinpapper" i fickan men jag gapade bara förvånat istället. Hoppas och önskar att det kommer att gå bra för er. Det är så roligt att vi kan följas åt!! Kram Sola
Jag grät!! När jag såg de blippande så små hjärtana så rann glädjetårarna..
Karmosin, tänk på att det är en massa ligament som håller fast livmodern som just nu ansträngs ordentligt. Det är ju rätt ordentlig tillväxt i de regionerna. Själv måste jag vara försiktig när jag reser på mig, för om jag gör det för hastigt så kan det göra ONT
Nu har jag ringt och fått tid för VUL, så jag vågar skriva in mig i er lista
Maaroj - ser att vi har i princip identiska datum, vad kul
Känner du av graviditeten mkt?
LISTAN
coerulea: ÄP 14 feb, ET 16 feb, BF 6nov, VUL 24 mars
ladycocos: BF 1 nov, VUL 29 mars
pållan: BF 6 november, vet ej VUL ännu
Neam: ÄP 16 feb, ET 18 feb BF 8 november, VUL 24/3
Mandelmumsa: ÄP 7/2, ET 9/2, BF 31 oktober, VUL 21/3
Sola: ET 11/2 BF: 31 okt. VUL nr 2 1/4
Karmosin: ÄP 11/2, ET 16/2 BF: 3 nov, VUL 21/3
IShotMyMan: ÄP 24/2, ET 1/3 BF: 16 nov, VUL 8/4
Viksan07: ÄP 8/3 ET 10/3 BF: 27/11
Maaroj: ÄP 2/3 ET 4/3 BF: 22/11, VUL 13/4
MrsStarlight: ÄP 3/3 ET 5/3 BF: 22/11, VUL 13/4
Ska snart iväg på mitt nya jobb, känner mig som en trasa och nu ska man visa upp sin bästa sida. Nästan lite komiskt. Ha en bra dag allihopa. Sola
Det var ett MA här tyvärr. Ska nu ta blodprov och vänta på missfall. Typiskt! Men jag har ju haft lite den känslan ett tag så jag är inte superförvånad, men besviken såklart.
Nej nej nej vad tråkigt att höra Mandelmumsa! Verkligen super trist! Sänder en styrkekram!
Men du har väl inte haft några blödningar eller så ?
Minskade dina symptom de senaste veckorna eller var det bara en känsla du hade?
Men fy så fruktansvärt Mandelmumsa! Hur ser dom det? Att det inte finns något kvar? Hur har du känt dig när misstänkt att det var MA? Många många kramar till er
Vi var också på VUL och fick se ett tickande hjärta som slog lagom fort och som var lagom stort. Jag är idag i vecka 7+3 med BF 4 november.
Åhh Mandelmumsa!! Jag vet precis vilken otroligt jobbig känsla det är att tro man ska se ett hjärta och så är det bara tomt... Lider med dig!!
Grattis Karmosin!!