• Ladycocos

BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF

Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
    Har en son född augusti 09.

• Svar på tråden BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF
  • Sola

Har rast nu och förm på jobbet har inte varit så rolig idag, mår så illa det åker hiss kan man lungt säga! Även en brun spotting på morgonen som såklart oroar lite. Men imorgon så är det äntligen dax för det efterlängtade Vul:vet, ska bli en befrielse att få veta hur det står till där inne.
    Sola

• Bottis

Uppdaterar

GravidLISTANGravid

coerulea: ÄP 14 feb, ET 16 feb,      BF  6nov, VUL 24 mars
    ladycocos:                                         BF  1 nov, VUL 16 mars
    pållan:                                               BF  6 november, vet ej VUL ännu
    Neam: ÄP 16 feb, ET 18 feb            BF  8 november, VUL 24/3
    Mandelmumsa: ÄP 7/2, ET 9/2,       BF 31 oktober, VUL 21/3
    Sola: ET 11/2                                   BF: 31 okt. VUL 18/3
    Karmosin: ÄP 11/2,  ET 16/2  BF: 3 nov, VUL 21/3 
    IShotMyMan: ÄP 24/2, ET 1/3  BF: 16 nov, VUL 8/4

• Sola

Ladyc: tyvärr lite svårt att äta när man vill när man jobbar! Får hitta på ngt man kan ha i fickan;) Har du kräkts eller stannar det vid illamående? Förresten har ni smält gårdagens vul?

• Ladycocos

Kan du inte ha lite kex eller så i fickan? Jag äter verkligen inte mycket, ett par kex eller så, det räcker för att hjälpa!
    har som tur är bara kräkts ett par gånger, några morgnar innan jag fått upp blodsockret, samt en eftermiddag när jag hade slarvat med kexen   Annars är det mest känslan av att magen åker bergochdalbana och att jag blir alldeles varmkallsvettig och yr

Lär nog ta ett tag innan poletten med två små blipp trillar ner ordentligt

• Ladycocos

Sola.. vi ser spänt fram emot VUL-rapporten i morgon!!

Klockan är  bara 20:18, men jag gäspar stoooort, funderar allvarligt att gå och lägga mig.. Känns dock löjligt tidigt..

• Bottis
    Ladycocos skrev 2011-03-17 20:19:30 följande:
    Sola.. vi ser spänt fram emot VUL-rapporten i morgon!!

Klockan är  bara 20:18, men jag gäspar stoooort, funderar allvarligt att gå och lägga mig.. Känns dock löjligt tidigt..
    Samma här, har blivit ett stående skämt. Maken frågar numera vid 18/19 om det inte är dags att sova, att jag passerat min läggningstid
  • Ladycocos
    Bottis skrev 2011-03-17 20:22:32 följande:
    Samma här, har blivit ett stående skämt. Maken frågar numera vid 18/19 om det inte är dags att sova, att jag passerat min läggningstid
    Hahaha, normalt är jag uppe senare än maken, men de senaste veckorna är det få gånger jag hållt mig uppe många minuter efter kl 21... Och jag sov ändå middag med sonen idag, 1,5 timme!!!
  • Sola

Go`natt tjejer nu blir det sängen!
    Rapporterar vid lunchtid imorgon :)
    Sov gott
    Sola Solig

Svar på tråden BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF