BF i okt/nov 2011, gravida efter IVF
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Fick idag ett fint plus på CB, 10 dagar efter ET. Fick tillbaka 2 toppembryon och väntar nu spänt på att få göra VUL och se hur många som gömmer sig där inne.... BF 1 november
Har en son född augusti 09.
Hade du klåda under hela graviditeten?
En fråga, blev ni dåliga i magen i början av graviditeten? Jag trodde man skulle bli hård i magen...
IShotMyMan- Alla får vi tydligen lite olika ov'äntade krämpor och symtom! Nej, just det har inte jag drabbats av .
Har kollat upp mer om Hepatos, det hoppas jag inte det är, men ska fråga om blodprov på VC för säkerhets skull.
Kram på er!
Jag tror att man får hepatos i slutet av graviditeten!!!
Jag grinar åt det mesta. Begriper inte. Grinade när jag hörde om jordbävningen i Japan och när sambon berättade att hans grabb trillat i trappen i morse.
Känner inte igen mig själv.
Åh, jag vill bara att tiden ska gå. Jag pendlar mellan att vara skitglad för att jag är gravid till orolig och nästan ångestfylld. Det är säkert hormoner en del, men jag vill bara vara i v 13 så jag kan andas ut.. lite...
Hur går det för er andra??
Ligger i sängen och tycker lite synd om mig själv efter gårdagens utbrott av vinterkräksjukan. Jag vet egentligen att det inte påverkar embryot, men det är svårt att inte undra. Tack och lov är jag bättre, vi ska ju åka till Thailand imorgon. Om jag fortsätter att må ok hinner de där 48 timmarna utan kräkningar passera, så jag kommer vara smittfri när jag kliver på planet. Skönt, för att välja mellan att ställa in resan eller smitta ner planet kändes inte så kul Så nu lämnar jag snart snön och internetkopplingen bakom mig i två veckor. Ser fram att läsa ikapp om er alla när jag kommer tillbaka!
Var tvungen att testa i dag igen. Så stressad och orolig. Fick ett fint "Gravid 2-3". Nu kan jag le igen för stunden.