• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • strössel

Shibby: Du får lägga upp bild på det du handlade om du vill , alltid kul att se Flört

• Shibby 78
    strössel skrev 2011-04-03 11:35:50 följande:
    Shibby: Du får lägga upp bild på det du handlade om du vill , alltid kul att se Flört
    Ja, det kan jag göra. Ska bara packa upp först
    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11
  • majsanna

strössel: Vad jobbigt att ditt illamående inte vill ge med sig. 

Jag känner mig också väldigt ogravid just nu, men jag har läst om de så kallade spökveckorna som brukar infinna sig vid vecka 13 ungefär. 
    Vi har bokat in en tvådagarstripp till Gekås i början av juli då vi tänkte tokshoppa bebisgrejer!  

• Shibby 78

Majsanna: då har du en härlig shoppingtur att se fram emot! Om någon undrar något om vad som fanns i bebisväg samt priser så kollade jag in det mesta så ni kan bara fråga på om ni kommer på något ni undrar

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11
  • majsanna
    Shibby 78 skrev 2011-04-03 19:49:56 följande:
    Majsanna: då har du en härlig shoppingtur att se fram emot! Om någon undrar något om vad som fanns i bebisväg samt priser så kollade jag in det mesta så ni kan bara fråga på om ni kommer på något ni undrar
    Det ska jag lägga på minnet!
    Tänkte att vi innan vi åker även ska kolla lite priser på tex ikea. 
  • strössel

Shibby: Hade dom spjällsängar till salu i Ullared ?

• Shibby 78
    strössel skrev 2011-04-03 20:57:40 följande:
    Shibby: Hade dom spjällsängar till salu i Ullared ?
    Japp, en sort som kostade 795 kr utan madrass. Samma priser som de billiga på Ikea mao. Den var vit. Dom hade vagga med men jag kollade aldrig priset på den då det inte är aktuellt för oss.
  • Toppenloppan

Bra att få tips inför framtida Gekås shopping!
    Innan dess får det inhandlas mammabyxor, min mage har växt och de flesta av mina byxor gör närmast ONT på kvällen när magen sväller!

2011 ska bli ett bättre år!
  • strössel
    Shibby 78 skrev 2011-04-03 21:32:57 följande:
    Japp, en sort som kostade 795 kr utan madrass. Samma priser som de billiga på Ikea mao. Den var vit. Dom hade vagga med men jag kollade aldrig priset på den då det inte är aktuellt för oss.
    Ok då kan man lika gärna kika på Ikea, UL om 2,5 h är nervös vill så gärna det ska se bra ut. Såg ju toppen ut i v 10 och jag har kräkts varje dag måste väl betyda att det borde se bra ut där inne Skäms 

Loppanlängtan: Mysigt med mage , jag kräks så mycket så jag tycker jag blir smalare och smalare. Vill oxå ha en stor gravidmage Skrattande
  • strössel

Varit på UL och den var hur livlig som helst och helt perfekt storlek Skrattande läkaren hade inget som helst att anmärka på allt såg toppen ut. Fick ingen bild det var en äldre maskin får ju bilder på KUB så jag får hålla mig lite, är så glad.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !