• stor grön drake

"anonyma" vagnmissbrukare

Här är en tråd för oss som fastnat rejält i träsket.
    Som söker blocket efter fynd fast föråden bågnar.
    Som får konstiga blickar från nära och kära
    Som bara måste studera andra på stans liiite nogrannare

Helt enkelt en tråd för oss vagnknarkare.
    Var och en väljer sin drog, må det så vara Bugaboo, Emmaljunga, Teutonia, Brio, Graco, Gesslein, Hartan, Britax, BabyJogger, OTH/UJ, ja, vilket märke som helst.
    Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 21:47
    på begäran, länken till bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60361395.html
  • Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare
  • JwJw
    neele skrev 2011-05-29 14:58:34 följande:
    Oj, har du bara använt den i en månad? Köpte du den ny? Är det Fun-vagnen som du inte gillade så mycket Flört
    hahah ja de va ett impulsköp åkte dit för o köpa en annan egentligen o kom hem med en fun....bajs :P ja köpte den ny =)
  • Uliise
    JwJw skrev 2011-05-29 20:08:32 följande:
    hahah ja de va ett impulsköp åkte dit för o köpa en annan egentligen o kom hem med en fun....bajs :P ja köpte den ny =)
    Kolla på blocket vad de tar för liknande vagnar+ tillbehör
    Majken 100421
  • JwJw
    Uliise skrev 2011-05-30 07:27:53 följande:
    Kolla på blocket vad de tar för liknande vagnar+ tillbehör
    de skiftar ju så oerhört vissa vill ha runt 6000kr och andra 2000 iof inte samma årsmodell men ändå =) kastade ut den för 3500 är ju ca halva priset iaf va tror ni om de?
    Jessika82 skrev 2011-05-29 21:09:37 följande:
    Min försäljning av brio sing går trögt....
    Tycker de verkar gå väldigt trögt över huvudtaget på blocket just nu många som får sänka priser och mycket som annars brukar gå snabbt ligger kvar jättelänge
  • Uliise
    Jessika82 skrev 2011-05-31 09:29:26 följande:
    Min extra utrustade brio sing

Det där var ju smart! För tyvärr är ju singens suflett liten.
    Majken 100421
  • t0va
    Uliise skrev 2011-05-31 17:48:49 följande:
    Det där var ju smart! För tyvärr är ju singens suflett liten.
    varför är det så? Är ju samma med ozone/city jet, minimal sufflett som täcker barnet ifall det klättrar upp och sätter sig högst upp på ryggstödet, lutar man sen ner sitsen så blir det mest som vindfång. Så värdelöst.
  • Sweetheartno1

Kul tråd !
    Hade ca 12 vagnar på 2,5 år med min son. Väntar nu nummer två i juli och har köpt mig en bugaboo cameleon all black med alla dess tillbehör !
    Men vill ändå ha en UJ. Hehe jag kanske hör hit ?!

• Jessika82

Jag funderar på att sy om sitt delen på brio singen så man kan ha fullt liggläge vad tror ni går det?
    sen hade jag velat haft ett mönster på sufletten på bugaboo cameleon och kunnat sytt upp och sålt ... men få se om jag hittar något..

Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare