Lick it up skrev 2011-03-02 14:27:50 följande:
Spökstreck brukar vara dom testen som får en skugga eller grått streck, eller strecken långt ifrån varandra eller där du ser "nått" om du vinklar testet.
Du kan även få riktiga test som är supersvaga men då ska det vara rosa färg på strecket, MEN nu skiter vi ispökstrecken och håller tummarna att det blir riktigt plus för dig
haha jo men precis men de står ju klart och tydligt på deras hemsida om de kommer upp ett streck men inte har samma färg som kontrollstrecket eller den nyansen alltså att det är vitt/grått då ska de räknas som minus =) Men idags läget så känner ja just nu att ja inte vill vara gravid för som ja skrivit tidigare i denna tråd så skulle ja ju gå ner i tjänst.
Jobbar nätter från 66 % till 38 % åh detta började gälla nu tisdagen den 1 mars men nu har chefen varit jävligt ful åh satt mig endast på 19 % natt åh inge mer!!! Jag jobbar alltså från 14 dagar i månaden till 4 dagar i månaden nu de är ju inte ens 3000 kr rent i månaden hur fan ska vi ha råd med ett barn nu :S:S:S näe skulle vart på arbetsförmedlingen imorse åh söka nytt jobb men då ja haft så svårt att sova så sov ja till 12 idag istället, måste verkligen iväg imorrn! Hoppas ni andra får erat efterlängtade plus iaf men ja hänger kvar här så får vi se vad de här bär av.
Just nu så funkar det inte att ha första prio på skaffa barn...
Detta borde jag göra i rätt ordning nu:
1. söka nytt jobb.
2. Sluta röka.
3 gå ner i vikt.
4. Skaffa barn
Då dom tre övre stegen är avklarade så kommer ja nog må bättre psykiskt för de tär väldigt mycket på alla tre sakerna och kanske därför kroppen lever sitt egna liv åh jävlas med mig men då ja fått en balans i vardagen åh i mitt liv så är nog kroppen redo för ett litet barn =)
Åh kanske för barnets, mig och min sambos bästa så är det nog bättre att vi har alla fötterna på jorden åh mår jättebra åh känna att livet flyter på bra =) Vi kommer inte skydda oss men vi kommer inte göka som några kaniner heller ;) De får bli när de blir tror ingen mår bra av att känna paniken över vart mens helvetet tog vägen etc... etc...