Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Insåg dessutom nyss att det är ju jag som är näst på tur att ha BIM....!!! Usch!! Har inte fått nån reaktion på mina ÄL-tabletter eller på sprutan alls denna månaden... Ja, förutom att jag är väldigt öm i, framför allt det vänstra bröstet och det är svullet och lite hårt. Känner liknande i det högra men inte i samma utsträckning alls.
Sen är jag lite smått febrig till och från. Pendlar mellan 37,2' (har normalt sett alltid 36,4' som standard temp) och igår hade jag 38'. Jag känner mig inte alls som att jag ska bli sjuk men känner mig lite "småkymig" i kroppen ändå. Och har en grym huvudvärk från och till dessutom.
Sen händer det nåt riktigt jobbig med mig... Nåt som inte är så kul för min älskling. Min sexlust är helt puts väck!! Jag som ALLTID är sugen, när som helst på dygnet (i stort sett) och hur ofta som helst, dessutom! Det händer inget i kroppen alls... Jag var helt förstörd i går kväll när vi lade oss. Har aldrig varit med om detta förr, i hela mitt liv!! Visst något mindre sexlust händer väl i kortare perioder då och då i livet, men inte så här helt utan lust och absolut inte så här länge. Och jag saknar honom!! Men lusten finns bara inte. Jag känner mig hemsk, kall och elak... Hur ska vi någonsin kunna få en bebis när min sexlust bara dör ut, mitt i allt??
BIM-LISTAN
Hönan - ÄL 12 feb / BIM 25 feb (2:a försöket m insemination)
Kitty 82 - ÄL 15 feb / BIM 25 feb (2:a försöket med Äl-tester, 1:a försöket med Glandin25)
Annakohler - ÄL 16 feb / BIM 2 mars
Lyckliglängtan - ÄL 15-19 feb / BIM 3 mars ( 9:e försöket)
Brooklyn - ÄL 17-19 feb / BIM 5 mars (5:e försöket, 2:a barnet)
BabyW - ÄL 22 feb / BIM 11 mars (försökt i 20 månader)
Swn - ÄL 28 feb / BIM 15 mars (9:e försöket, 2:a barnet)
SoMa72 - ÄL ?1 mar / BIM 15 mar (3:e försöket efter MF nov-10)
Tiina84 - ÄL 27 feb / BIM 15-18 mars (7:e försöket, inga barn)
Bia 80 - ÄL 5 mars / BIM 21 mars (3:e försöket, 2:a barnet)
LilyRose - ÄL ? mars / BIM ? mars (4:e försöket)
Lick it up - ÄL ? mars / BIM ? mars ( 5:e försöket )
DazHamster - ÄL 19 mars / BIM 3 apr (11:e försöket)
ACJL - ÄL 23 mars / BIM 6 april (6:e försöket)
- listan
Myrran81 - plus på BIM -7
Laref - plus på BIM ?
Systertillknorr - plus på BIM+3
Elle1984 - plus på BiIM -?
Lovika83 - plus på BIM +3/4
Matematik - plus på BIM -1
AngelandDevil - plus på BIM -1
HelenFr - plus på BIM -1
Babymoon - plus på BIM -3
AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1
Skruttnorpan - plus på BIM +/- (??)
Delight87 - plus på BIM +1
Adora1 - plus på BIM +8
Daniela01 - plus på BIM -4
Chokladmuffins - plus på ??
Skyrocket - plus på BIM -4
Baby88 - plus på ?
T inne - plus på BIM -4
Dellz - plus på BIM +2
FruDahllöw - plus på BIM -1
Lilla Ego 07 - plus på BIM +1
Limpan 83 - plus på BIM -4
Bebis11 - plus på BIM -6
Deeya - plus på BIM -7
Sommar - plus på BIM -2
ang. mina datum så är de ju så länge men vi kör på vanlig cykel så hojtar ja till om de tar längre tid men kan du ändra antalet försök för de här är det 14:e försöket såg att ja hade tänkt helt galet sist.