Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
till åh börja med så har ja sjukt bra blodtryck dom stod åh kollade på mig som om en överviktig människa inte kan ha så bra blodtryck men de ha ja alltid haft iaf =)
dom tog blodprov vet dock inte varför men de blir säkert bra :P sen fick jag berätta min story och hon ställde massa frågor.
Sen gyn undersökning + att hon tog cellprover om de här med livmoderhalscancer, hon tyckte att de såg jättebra ut och kändes jättebra :D
Efter det vart de vaginalt ultraljud men det syndes ingen bebis där så de e väl den mindre glada nyheten men de gör mig ingenting för ja har fått veta att allt ser skitbra ut med livmoder, äggledare, äggstockare åh inga cystor m.m. så de var ja jätteglad för :) Då vet jag iaf att till större del så är de inge fel på mig.
Efter alla undersökning gick vi och satt oss igen åh ja frågade varför ja mått illa (+spytt), haft molvärk men inte som mensvärk, stickningar och huggningar. Då sa hon såhär att de ja känner är för att det går massa nerver vid magen ut till benen, ryggen etc etc. Jag har personligen väldiga problem med ryggen därav alla saker ja känt men illamående kunde hon inte svara på riktigt om de berodde på de där med nerverna men jag är iaf inte skengravid!
De kan ju finnas lite hopp iaf om att de är en bebis där inne för hon sa att jag hade svullna slemhinnor vilket kan endera betyda att mensen är på g eller så har ja precis haft ägglossning och att ägget är påväg att fastna men är de ägglossning så har vi bara hunnit sexat en gång :( hoppas de tar sig iaf =)
En till glad nyhet för mig är att jag har gått ner 5,5 kg på en månad genom att äta rätt och rört på mig lite mer alltså det är helt fantastiskt vad de kan hända grejor :D jag fick iaf recept utskrivet om mensen inte kommer inom 14 dagar så ska ja käka två tabletter om dagen i tio dagar så kommer mensen igång så man kan starta om på ny kula =)
BabyW skrev 2011-02-08 20:21:44 följande:
Håller i alla fall tummarna för att alla ni goa tjejer här inne får era önskade plus - SNART!!
BIM-LISTAN
Lydiaz - ÄL 8-13 jan / BIM 28 jan-1 feb (7:e försöket, 3:e barnet)
LilyRose - ÄL 18 jan/ BIM 30 jan-1 feb (3:e försöket)
HallonS - ÄL 16-17jan / BIM 1-2 feb (1:a försöket)
DazHamster - ÄL 20-22 jan / BIM 3-5 feb (11:e försöket)
Tiina84 - ÄL 27 jan / BIM 10 feb (6:e försöket)
ACJL - ÄL 27 jan / BIM 11 feb (? försöket)
Swn - ÄL 1 feb / BIM 15 feb (8:e försöket, 2:a barnet)
Babydreamer - ÄL 30 jan / BIM 16 feb (4:e försöket)
Bia 80 - ÄL 31 jan / BIM 16-17 feb (2:a försöket, 2:a bebben)
SoMa72 - ÄL 6 feb / BIM 20 feb (2:a försöket efter MF nov-10)
Bebis11 - ÄL 3-7 / BIM 21-22 feb (3:e försöket, 2:a barnet)
Hönan - ÄL 12 feb / BIM 25 feb (2:a försöket m insemination)
Annakohler - ÄL 16 feb / BIM 2 mars
Kitty 82 - ÄL 11-14 feb / BIM 3 mars (2:a försöket med Äl-tester, 1:a försöket med Glandin25)
Brooklyn - ÄL 17-19 feb / BIM 5 mars (5:e försöket, 2:a barnet)
- listan
Myrran81 - plus på BIM -7
Laref - plus på BIM ?
Systertillknorr - plus på BIM+3
Elle1984 - plus på BiIM -?
Lovika83 - plus på BIM +3/4
Matematik - plus på BIM -1
AngelandDevil - plus på BIM -1
HelenFr - plus på BIM -1
Babymoon - plus på BIM -3
AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1
Skruttnorpan - plus på BIM +/- (??)