Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
"skickar en lyckospark"
Ni är ju ett gäng goa tjejer ni synd att vi inte bodde närmre varann då kunde vi gått på babyträffar tillsammans åh vara lattémammor på stan ;)
ja här lyser mensen fortfarande med sin frånvaro inte någon smärta heller :( bara så jäääääääääääävla ont i tuttarna :S åh vårtorna är ff styva hela tiden?? kan dom vara de vid mens också? har aldrig upplevt de tidigare. Blir alltmer pinknödig, sen ja klev upp vid 10 imorse så har ja sprungit på toa åh kissat ca 15 ggr idag? normalt sett så kanske ja går 10 ggr men nu är de ju extremt :S:S:S
Fortfarande nyfiken på om någon haft slidkatarr och blivit gravid i samma veva eller om det är helt omöjligt tills man är behandlad?
hej åh hå nu vettefan vad ja ska tro.... Gjorde ett gravtest bara för skojs skull nu inatt dock hade ja pinkat knappt en timme innan plus att jag har druckit ett glas vatten men iaf så vart de ett väldigt tydligt men vitt streck bredvid kontrollstrecket ingen rosa färg men man ser att det är ett streck där. Kan de va så att mitt urin var så utspätt så att den rosa färgen inte ville dyka upp men att den ändå markerade att de var en tjock åh fin linje? Har även inatt börjat fått väldigt mycket känningar som en slags träningsvärk åh de är garanterarat nere i högra äggstock har även vart lite på vänster sida.
Tänkte ladda upp bilden men hittar inte kabelj*veln just nu åh min kära sambo bara mumlar i nattmössan xD
Näe men ska ta åh lägga mig åh sova åh göra ett nytt test då ja vaknar så får vi se :)
Här är de nog kört mensen vill nog inte komma denna månad men kan en "mensslemmhinna" återbildas? Barnmorskan sa ju att "endera så håller ägget på att fästa eller så kommer din mens komma inom 14 dagar" Jag hade en tjock åh fin slemhinna men idags läget så är det ju varken eller :S Kan den verkligen återbildas för har man haft ägglossning åh de bildas en tjockare slemhinna som ska göra att ägget fastnar i livmodern men skulle de inte gjort de så borde de ju åkt vidare åh mensen borde ha kommit för länge sen?! Kan man få den där tjocka slemhinnan fast man inte haft ägglossning?? Tycker barnmorskan borde ha upplyst mig om de att "chansen" finns att du inte haft ägglossning men om hon nu gav mig dom två alternativen så borde de ju i slutändan bli ett av dom alternativen????!!!!
Jag lever visserligen på hoppet om de barnmorskan sa men då de bara slängs en massa minustecken i mina ögon så blir man ju gråtfärdig åh less!
Vad tycker ni att jag ska göra? Ska ja vänta tills måndagen den 7 mars åh har inte mensen dykt upp då borde ja be om ett VUL då om inte de har dykt upp något på gravtesten?
Till saken hör att jag är rökare men kommer slänga ciggaretterna direkt då ja ser ett plus för jag vill inte röka under graviditeten eller efter eller någonsin mer men jag känner just nu att ja har svårt att ge upp dom där cancerpinnarna då ja kommer i sånna här svackor i ovissheten. Jag vet att jag är totalt jävla dum i huvudet som är medveten om att ja kämpar för att bli gravid åh borde då för länge sen ha slutat med rökningen vilket ja gjorde i 10 veckor men fick missfall åh trilla tillbaka igen men ändå.
Jag som person röker aldrig uppi barn eller ickerökare för ja vet att de är farligare för ickerökare att andas in röken än vad de är för mig åh sen om ja ska hålla i ett barn åh nyss rökt så ser ja till att tvätta händerna, sprita dom åh om ja kan även byta kläder för att dom inte ska behöva stå ut med lukten men undviker helst att röka då ja träffar bebisa åh andra barn.
Ursäkta mitt långa inlägg men behöver verkligen lite tips nu :/ är ganska down för tillfället :(:(:(
Min sista mens var den 6 januari så de blir snart två månader sen ja hade mens