Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Jo självklart ska ja stötta henne men de ja är mest ledsen över är hur jävla lätt alla som inte försöker på "fullaste" allvar kan ha så lätt att bli på smällen. Kunde jag vrida tillbaka klockan så hade ja inte velat varit med då hon gjorde testet och även träffade sin kompis. Ja vet att jag är jätte ego nu men många här inne vet nog hur jävla pissigt dåligt man mår då mensen kommer.
Min pojkvän är dessutom i en annan ort åh jobbar, kände att ja ville ta bilen till honom åh bara kura ihop mig i famnen åh bli omkramad. Ringde han igår åh han är så himla söt, han har faktiskt sina dagar då han är helt underbar!
Han säger att våran tur den kommer den också åh att nu ska vi ge järnet åh han säger t.o.m. att han är less på de här nu åh längtar sjukt mycket efter en liten knodd.
Varför ska tjejer ha en tickande klocka? Varför ska vi ha den här fruktansvärda längtan efter ett barn att vi håller på att dö? VARFÖR??? VARFÖR???
Ja tänkte åka till ludmilla idag åh berätta min story åh se om hon kan hjälpa oss för hon har tydligen hjälpt jättemånga att bli med barn åh hon är tydligen inte hård på hur länge man ska ha försökt... men ja börjar jobba kl 15 nu åh sitter fortfarande i morgonrock xD ja ringer nog henne på måndag =) ja vet ju inte ens när ja ska ha mens då de fuckat upp sig som den gjort nu sista svängen?!