• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • DazHamster
    Thotis90 skrev 2012-12-20 10:27:06 följande:
    Jag har varit till barnmorska och gynekolog efter aborten, men i andra ärenden. Jag undersöktes senast sommaren -11 (gjorde VUL p.g.a. mellanblödning mitt i cykeln) och barnmorskan sade att allt såg bra ut. Vi skall kontakta kvinnokliniken för utredning i vår. Jag har skrivit en lista med frågor som jag vill ha svar på och punkter som jag vill diskutera. Jag har bl.a. skrivit med aborten.
    okej men de e ju jättebra att du har skrivit ner dina frågor åh funderingar :) gör man inte de så blir dom lätt bortglömda ;) hoppas det ordnar sig nu lagomt till jul ;)
  • HelenFr

Det är med knapp nöd jag överlevt nu, får se hur det går hos läkaren idag om de lyssnar denna gången... Annars tror jag att jag lägger mig och självdör alltså...

• DazHamster

vill du ha en igångsättning jag tänkte nu då det ändå är inom ramen? tycker du ska stå på dig om du nu mår så dåligt åh har så ont! sätt dig åh tjura utanför förlossningen åh ge dig inte förrän dom går med på det =)
    kanske bättre att du får en igångsättning åh får lite extra ont med värkstimulerande än att gå flera dagar extra med smärta.

• HelenFr

Fick en ny tid på torsdag men om inte den läkaren vill sätta igång mig så kommer jag att kräva att han hittar en som gör det... Det är verkligen en mardröm som känns som den aldrig tar slut...

• DazHamster
    HelenFr skrev 2013-01-29 07:36:07 följande:
    Fick en ny tid på torsdag men om inte den läkaren vill sätta igång mig så kommer jag att kräva att han hittar en som gör det... Det är verkligen en mardröm som känns som den aldrig tar slut...
    förstår det! stå på dig åh ta hjälp av din sambo då det inte är lätt att vara stark själv i ett sånt läget :/ hoppas du får igenom det så du förhoppningsvis slipper ha mer ont sen.
  • HelenFr

Var där idag istället och han sa att det fanns goda skäl att sätta igång mig på fredag förutsatt att de inte var underbemannade... Hoppas att han menade allvar och inte bara sa det för att få mig att sluta stortjuta och gå hem... Håller tummarna på att det blir av på fredag i alla fall, blir sämre och sämre för varje dag som går...

• DazHamster
    HelenFr skrev 2013-01-30 20:34:20 följande:
    Var där idag istället och han sa att det fanns goda skäl att sätta igång mig på fredag förutsatt att de inte var underbemannade... Hoppas att han menade allvar och inte bara sa det för att få mig att sluta stortjuta och gå hem... Håller tummarna på att det blir av på fredag i alla fall, blir sämre och sämre för varje dag som går...
    ja åh du har goda skäl till att bli igångsatt! se till att ladda med vila åh mkt kolhydrater nu ta med ngt att dricka åh kanske nå gott att tugga på om de blir långdraget :)
  • HelenFr

20.35 den 2/2 kom vår son till världen... 47 cm lång och vägde 3095 g... Otroligt snabb förlossning när den väl kom igång...

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!