• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • AngelandDevil

Men åh, STORT grattis HelenFr!

• Babydreamer

Grattis till er lilla prins!!! Skönt att förlossningen gick fort när du haft så kämpigt med graviditeten!

• DazHamster

åh grattis :D så du fick din igångsättning till slut :) gick förlossning bra eller vart det snitt? lycka till åh njut nu, hoppas du mår bättre nu framöver :)

• HelenFr

Ja jag fick min igångsättning till slut och det gick alldeles för fort, från första värken tog det 2,5 timme och hann inte riktigt med, och ingen smärtlindring hanns med heller vilket jag verkligen ville ha... Tyckte att det var helt hemskt...
    Ska lägga in bild när jag sitter vid datorn så ni får se...

• Babydreamer

Åh vilken liten sötnos!! min skrutt blir hela 6 månader idag på alla hjärtans dag Vilket fint namn ni har gett honom. Gillar det verkligen!

• DazHamster

men hugaligen vilken sötnos åh vilket fint åh passande namn :) jo men tänk så här att nästa gång kanske de inte gör lika ont då du nu fick dropp antar jag? de e ju såna onaturliga värkar :/ jag inbillar mig det iaf :D

får man fråga vart du köpt påslakanet med en nallebjörn på?

• HelenFr

Daz: Kan lova dig att här blir det INTE någon nästa gång... Jag har stängt fabriken och får jag möjligheten så ska jag ta bort allt... Det var faktiskt inte dropp, cytotec fick jag denna gången... Men det lär väl vara samma princip även om gelén jag gick med dottern också borde ge samma typ...
    Köpte faktiskt det i Ullared :) när jag väntade dottern...

Babydreamer: Tänk att det är 6 månader redan, vad tiden går fort...

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!