• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • Maajsi

Åååh så söt han är helen å vilket fint namn :) min skrutt blev hela 3 månader i lördags. Tiden går alldeles för fort. Jag ska lägga nån bild lite senare idag :)

• Maajsi

Åååh så söt han är helen å vilket fint namn :) min skrutt blev hela 3 månader i lördags. Tiden går alldeles för fort. Jag ska lägga nån bild lite senare idag :)

• DazHamster
    HelenFr skrev 2013-02-14 12:57:57 följande:
    Daz: Kan lova dig att här blir det INTE någon nästa gång... Jag har stängt fabriken och får jag möjligheten så ska jag ta bort allt... Det var faktiskt inte dropp, cytotec fick jag denna gången... Men det lär väl vara samma princip även om gelén jag gick med dottern också borde ge samma typ...
    Köpte faktiskt det i Ullared :) när jag väntade dottern...

Babydreamer: Tänk att det är 6 månader redan, vad tiden går fort...
    har aldrig hört talas om cytotec, är det någon gel, spruta eller någon nässpray?   okej jag misstänkte nästa det då nallebjörnen kändes lite bekant med några andra textiler därifrån som jag sett :)
  • HelenFr

Cytotec dricker man i olika doser. Först en och sedan efter två timmar en ny dos och fungerar inte det så dubblar de dosen till slut... Längre än så kom jag inte... Det är ett medel som också används vid abort då det är framkallningarna av sammandragningar...

• DazHamster
    HelenFr skrev 2013-02-20 21:11:51 följande:
    Cytotec dricker man i olika doser. Först en och sedan efter två timmar en ny dos och fungerar inte det så dubblar de dosen till slut... Längre än så kom jag inte... Det är ett medel som också används vid abort då det är framkallningarna av sammandragningar...
    oj vad läskigt :S smakade det äckligt eller? tänkte man kanske inte är så jättesugen på att dricka eller äta något mot slutet?
  • HelenFr

Nej det smakade inte ett dugg... Verkligen helt smaklöst... Och det är så lite man tar åt gången så det är inget man tänker på...

• DazHamster
    HelenFr skrev 2013-02-21 15:06:16 följande:
    Nej det smakade inte ett dugg... Verkligen helt smaklöst... Och det är så lite man tar åt gången så det är inget man tänker på...
    okej nä man kanske inte gör det då man verkligen vill ha ut bebisen :)

har ni fått komma hem än åh bara fått mysa i lugn åh ro?
  • HelenFr

O ja vi var hemma dagen efter så det gick fort som attans det med precis som jag ville... Hatar sjukhus och ville inte ligga kvar mer än nödvändigt... Han blir ju tre veckor idag... :)

• DazHamster
    HelenFr skrev 2013-02-23 16:02:15 följande:
    O ja vi var hemma dagen efter så det gick fort som attans det med precis som jag ville... Hatar sjukhus och ville inte ligga kvar mer än nödvändigt... Han blir ju tre veckor idag... :)
    åh herregud vad tiden har gått fort :O haha tyckte de typ igår du skrev här på fl ;) funkar allt bra med det äldre syskonet åh sånt?
  • HelenFr

Oh ja, hon är så stolt storasyster och ska vara med hela tiden, och hör hon honom skrika kommer hon springande för att se vad som är fel... det är jättegulligt men kan vara enerverande också kan jag säga... För hon vill gärna klappa och pussa och det passar ju inte alltid... men det är supergulligt att se ändå... :)

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!