• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • Maajsi

Ska vi biöda en grupp på fb? Tror det är lättare att hålla kontakt och prata där. Dom flesta, inkusive mig själv, är nog inne på fb mer än här. Hade varit kul men som sagt bara ett förslag.

• AngelandDevil

Ja, om det är några här som vill så är jag gärna med. :)

VUL gick fin fint! Ett pickande hjärta. Hjärta Idag är det v. 16+4 så tiden rullar på. Glad Hur går det för dig Maajsi?

• Maajsi

Vi får nog skjuta upp det till i början av maj istället. Har inte gått utslag på ältesten ännu sen blödningen men det har blivit starkare. Lär nog ha äl i början på månaden och om vi börjar i april så kan det hända att vi får en till i slutet på året. Det blir så tätt mellan födelsedagarna + att det är jul så det vill jag inte riskera.

• Maajsi

Vad härligt med ett pickande hjärta! :) antar att RUL gått fint också? :D Du är väl halvvägs nu också? Jösses så tiden går fort!

• AngelandDevil

Ja, allt såg fint ut på RUL också. Beräknat BF 25 juli i slutändan. Glad Ja, jag är i v.19+0 idag så nästa lördag är det halvvägs genom hela graviditeten. Helt sjukt! Jag har ju knappt börjat känna mig gravid än och så är det över snart. Tungan ute

• Babydreamer

Hej alla! Vad roligt att det är några som fått/väntar ytterligare tillökning :) Själv plussade jag igår! :D :D :D BF mitten av mars om pyret vill stanna kvar i magen :)

• Swn

Grattis!! Va roligt :)

Babydreamer skrev 2014-07-19 07:33:13 följande:

Hej alla! Vad roligt att det är några som fått/väntar ytterligare tillökning :) Själv plussade jag igår! :D :D :D BF mitten av mars om pyret vill stanna kvar i magen :)

• Swn

Var med i denna i början och plussade inte, men nu 4år senare har vi äntligen lyckats!! Bf i december, var på ul denna veckan och allt var bra :)

• HelenFr

Nu är det galet längesen man såg något här... Lillen är 1,5 och stora 4,5 vart tar tiden vägen? Hoppas att allt har gått bra för er alla här inne... <3

• Maajsi

Ingen bebis här! Lär nog dröja ett tag till. Och nej, vi försöker inte heller :) båda har kommit in på universitetet och börjat plugga så vi har ingen brådska. Men ser att ni som var gravida har fått/ ska få snart. Vad roligt! Lillen har nyss fyllt 2 år! tiden går så fort! Ingen bebis längre. Hoppas allt är bra med er. Tycker fortfarande vi ska starta en grupp på fb så vi kan hålla kontakten lättare :) 

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!