• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • HelenFr

Ja provat allt det där utom tens än... Provade förra grav med tens men jag har i ärlighetens namn inte kraft och ork att göra något... Sover inget nästan, så den lilla kraft jag har lägger jag på annat...

• DazHamster
    HelenFr skrev 2012-12-13 20:53:51 följande:
    Ja provat allt det där utom tens än... Provade förra grav med tens men jag har i ärlighetens namn inte kraft och ork att göra något... Sover inget nästan, så den lilla kraft jag har lägger jag på annat...
    ok ja huvudsaken är att du överlever :) hoppas det försvinner efter graviditeten så du kan få bli människa igen :) visste ni vad de blir för något kön eller tog ni inte reda på det?
  • DazHamster

Tänkte bara lägga upp en bild på mitt goa charmtroll som blir 6 månader nu den 26 December :)
  • HelenFr

Ja det är precis på håret med överlevandet... Och ja det ska vara en pojke :) ska se på mitt TUL den 27 dec om det fortfarande stämmer

Daz: Vilken sötnos!!!

• Thotis90

Jag tycker att det borde ta sig snart! Vi är inne på 11:e försöket och jag har BIM imorgon. Det hade varit en underbart att få säga till sambon på självaste julafton att jag är gravid eller få ett plus på min födelsedag, 26/1 (om det inte tagit sig den här gången).

• AngelandDevil

Jag här är min sötnos som hunnit bli 15 månader vid detta laget! Hjärta

• DazHamster
    HelenFr skrev 2012-12-13 21:37:52 följande:
    Ja det är precis på håret med överlevandet... Och ja det ska vara en pojke :) ska se på mitt TUL den 27 dec om det fortfarande stämmer

Daz: Vilken sötnos!!!
    Förstår det men det är nog inte så mkt du kan göra utan ta de lugnt åh försök "njuta" sista tiden :) du får låta sambon springa lite extra åt dig ;) visst hade ni en tjej sen innan eller är jag helt ute åh cyklar då? ja hon är jättegosig nu :D så fort man går förbi så sträcker hon upp armarna åh vill att man ska lyfta upp henne xD
    Thotis90 skrev 2012-12-13 21:39:56 följande:
    Jag tycker att det borde ta sig snart! Vi är inne på 11:e försöket och jag har BIM imorgon. Det hade varit en underbart att få säga till sambon på självaste julafton att jag är gravid eller få ett plus på min födelsedag, 26/1 (om det inte tagit sig den här gången).
    Ja det skulle ju vara den perfekta julklappen! eller födelsedags presenten :) dock så tar det ju längre tid för vissa :/ vi fick kämpa i nästa två år men vi gav inte upp hoppet! åh idag så sitter jag med en snart 6 månaders tös :) all lycka till er!
    AngelandDevil skrev 2012-12-14 21:44:17 följande:
    Jag här är min sötnos som hunnit bli 15 månader vid detta laget! Hjärta

åh herregud vilken sötnos! hon ser ju ut som en vacker docka! fina stora ögon åh mkt hår oxå! min tös har knappt några strån på huvudet xD men det kommer nog förr eller senare :)

• Thotis90
    DazHamster skrev 2012-12-16 01:44:22 följande:
    Ja det skulle ju vara den perfekta julklappen! eller födelsedags presenten :) dock så tar det ju längre tid för vissa :/ vi fick kämpa i nästa två år men vi gav inte upp hoppet! åh idag så sitter jag med en snart 6 månaders tös :) all lycka till er!

Grejen är att jag har varit gravid förut, och på första försöket! Den graviditeten slutade i en sen abort i v.14+1 och jag har försökt att bli gravid med två karlar efter det, men utan resultat... 
  • DazHamster
    Thotis90 skrev 2012-12-16 11:34:07 följande:
    Grejen är att jag har varit gravid förut, och på första försöket! Den graviditeten slutade i en sen abort i v.14+1 och jag har försökt att bli gravid med två karlar efter det, men utan resultat... 
    har du varit till läkare åh kollat upp det?
  • Thotis90
    DazHamster skrev 2012-12-18 08:51:06 följande:
    har du varit till läkare åh kollat upp det?
    Jag har varit till barnmorska och gynekolog efter aborten, men i andra ärenden. Jag undersöktes senast sommaren -11 (gjorde VUL p.g.a. mellanblödning mitt i cykeln) och barnmorskan sade att allt såg bra ut. Vi skall kontakta kvinnokliniken för utredning i vår. Jag har skrivit en lista med frågor som jag vill ha svar på och punkter som jag vill diskutera. Jag har bl.a. skrivit med aborten.
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!