• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • Maajsi

Hallå! Var ju tvungen att kika in och höra om ni lever? :) Tråden har varit tyst länge nu.

• AngelandDevil

Jag lever! ;) Sonen fyller 2 i september. Tiden har bara försvunnit iväg!

• dellz

Jag lever ;) min tös blir två i okt å hennes syster blir en vecka idag ❤

• AngelandDevil
    dellz skrev 2013-08-13 07:09:31 följande:
    Jag lever ;) min tös blir två i okt å hennes syster blir en vecka idag ❤

Men oj en till liten! GRATTIS!! :D
  • dellz

Tackar ð??? det tog ju tid första gången att få till de så vi startade tidigt. Gick visst med engång ;)

• Maajsi

åh vad skoj! Grattis! är himla sugen på en till så hoppas sambon ska ändra sig snart :)

• HelenFr

Oj ja vi lever... Har varit ett helvete men liten har blivit 6 månader och livet börjar komma igång igen... Hoppas att allt är bra med er alla och grattis till den lilla dellz!

• Babydreamer

Vi lever oxå sonen fyllde 1 år för 2 veckor sedan. Håller på att bearbeta sambon för en till bebis

• dellz

Tackar. Tiden går så fort lilltjejen blir redan 1 månad på fredag ;)

• Maajsi

Hej igen tjejer! Vi kommer troligtvis börja försöka igen i april/maj npgon gång. Någon mer? Detta var en sån härlig tråd och det hade varit kul att väcka liv i den igen :)

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!