• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • AngelandDevil

Ja det har varit en bra tråd! :) Jag är faktiskt gravid igen. v. 11+2 idag så jag hoppas att allt går vägen! Härligt att ni ska börja försöka snart igen. :D

• Chokladmuffins

Kul att det är lite liv i tråden igen..

Jag är också gravid igen.. V.16.. Midsommar är jag plan till..

Jag tror vi fick ungefär samtidigt förra gången, AngelandDevil.. (20 sep 2011 kom min dotter)

• Maajsi

Men åh vad skoj! Grattis till er båda! Jag längtar så mycket till april. Hade gärna börjat redan nu men vi vill ha en bebis första halvåret denna gång :)

• Chokladmuffins
    Maajsi skrev 2014-01-02 13:56:15 följande:
    Hur mår ni då? :)
    Jag mår superbra.. Nästan lite för bra.. ;) Ibland tvivlar man kan jag säga.. 
    Jag var jättedålig när jag väntade min dotter (låg inlagd och rasade massa i vikt) Nu har jag knappt mått illa alls.. Så det är jätteskönt.. 

Jag förstår att det känns som en lång väntan när man väl bestämt sig.. Sen vet man ju aldrig hur lång tid det tar.. Vi var inställda på att det skulle ta lång tid eftersom det gjorde det med dottern men det gick på en gång.. Så olika det kan vara. =)

Lycka till när ni väl startar iaf.. =)
  • BabyW

Hej alla tjejer!
    Roligt att läsa i kapp lite hur det gått för er! :) Inte läst alla sidor, men en del.
    Var ju jättelänge sedan jag själv skrev här. Vi har haft en lång paus, då jag blev allt för överväldigad av allt inför IVFen. Var tvugna att lägga allt på hyllan. För alltid, trodde vi, men nu är vi på g igen!! :)
    Börjar med alla hormoner nu i dagarna, då det väntar äggplocket inför vårt första IVF-försök!! :D Pirrigt, spännande, längtande och fantastiskt, men på ett positivt sätt denna gången! Förra gången var det mer skräckblandade känslor.
    Nu är vi som sagt på topp och har mycket entusiasm och idel positiva känslor!! :) Det sägs ju att det ören stor del i att kunna lyckas. Får väl se!!! ;)

• HelenFr

Grattis till er som ska försöka igen :) Här blir det verkligen inte fler barn men det är alltid kul att följa andra...

• AngelandDevil

BabyW: Vad härligt att ni är på G igen. Du får jätte gärna berätta hur det går för er! :D Vart man är mentalt i själen spelar stor roll tror jag i alla fall. :)

Chokladmuffins: Grattis till graviditeten! ;) Ja jag var beräknad den 19:e september men sonen tittade ut den 13:e. Nu är jag beräknad till 21 juli så en månad efter sig ungefär. :)

Maajsi: Jag mår ganska bra nu. v. 12+1 idag så symtomen har börjat lägga sig. :) Om 6 dagar är det VUL, nervig!

• Maajsi

Chokladmuffins: Ja det kan jag förstå. Hoppas du får fortsätta må bra också. Ja jag hoppas att det går fort när vi väl börjar. :)

BabyW: Åh kul att du är tillbaka! Skönt att allt verkar gå åt rätt håll nu. Håller tummarna för er!

AngelandDevil: Åh det förstår jag! Hur gick det på Vul?

Har beställt hem äl tester här så tänkte börja testa så man har lite koll i alla fall. Vill inte riskera att missa den i april. Funderar även på om man ska sluta med tabletterna nu den 28/1. Då är hela förpackningen slut. Lättare att ha koll om man hinner få tillbaka mensen. Sambon är dock tveksam och tycker jag kan skaffa nytt och sluta sen i april istället. Jag tvekar eftersom jag inte vet om jag får tillbaka mensen på en gång eller inte. Vi får se helt enkelt. Längtar tills äl testerna kommer hem i alla fall.

• Maajsi

Ska vi biöda en grupp på fb? Tror det är lättare att hålla kontakt och prata där. Dom flesta, inkusive mig själv, är nog inne på fb mer än här. Hade varit kul men som sagt bara ett förslag.

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!