• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • Maajsi

Var på vändningsförsök i måndags, som lyckades till slut. Har TUL och lägeskontroll på fredag så har han vänt sig fel igen så blir jag igångsatt i helgen. Ingen som förvånar mig då detta är en extremt rörlig bebis. V. 37+6 idag så förhoppningsvis kommer han snart.

• Babydreamer
    Maajsi skrev 2012-11-07 10:51:31 följande:
    Var på vändningsförsök i måndags, som lyckades till slut. Har TUL och lägeskontroll på fredag så har han vänt sig fel igen så blir jag igångsatt i helgen. Ingen som förvånar mig då detta är en extremt rörlig bebis. V. 37+6 idag så förhoppningsvis kommer han snart.

Åh vad spännande! Snart är han här hoppas dock att han ligger kvar i rätt läge!
  • Maajsi

Har han vänt sig igen så vänder dom honom å sätter igång mig innan han hinner ändra läge igen :)

• Maajsi

Han hade vänt sig igen! På måndag sätts jag igång. Så spännande :)

• HelenFr

Maajsi: vad skönt, ska hålla tummarna för dig att du får en bra upplevelse av din igångsättning... Åh så spännande!!!

Har själv bara max 12 veckor kvar tills jag blir igångsatt...

• Maajsi

HelenFr: Tack så mycket! Jag är grymt nervös. Imorgon är han här. Oj vad jag har väntat och längtat!  Det är nära för dig också :)

• Babydreamer
    Maajsi skrev 2012-11-11 20:55:33 följande:
    HelenFr: Tack så mycket! Jag är grymt nervös. Imorgon är han här. Oj vad jag har väntat och längtat!  Det är nära för dig också :)

Åh vad roligt du får uppdatera oss om lila gossen när han tittat ut och när du får tid över kommer tänka på dig imorgon!
  • 83Lovika

Hej på er, suuperlängrsen jag var in nu Min tjej har hunniy bli 14mån (snart 15!!!!) o jag fattar inte vart tiden tagit vägen I januari är det dags för dagisstart. Full fart här hemma då hon precis lärt sig gå och kan prata lite grann, kan en hel del ord lillskruttan! Amningsmottag ingen är SUPeR! Jag hade själv aldrig kontakt med dem men mammagrupps kompisar hade det o de gav massvis av bra tips så vil ni amma så kontakta dem. :) Jag slutade helamma då dottern var 5mån o delammade sen till ca 7mån, hade gärna ammat längre men tösen var lat o ville hellre ha flaskan ;) Nu känns det dock verkligen som ett avslutat kapitel då hon äter samma mat som oss hihi ;) Majsi hur har det gått?

Mamma till en dotter född 2011-08-25
  • Maajsi

I fredags kom vår lille prins till världen. Ett litet knyte på 2980 g å 47 cm lång.

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!