• Adora1

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Lovika83: Tack!! Hur har du det såhär 3 månader efter förlossning? Jag tänker ofta att jag skulle vilja vara tillbaka en liten stund bara på förlossningen (och inte bara pga lustgasen he he...)... Eller BB efteråt...

MiAmore: Inte långt kvar nu ju....Spännande! Har du börjat förbereda dig nåt?
  • Adora1
    HelenFr skrev 2011-11-14 21:34:52 följande:
    Har testat neg nu ett par dagar och det känns inte som om det har tagit sig så nu lägger vi ner verkstaden för ett tag... Kommer hålla koll på er andra dock här inne och hoppas ni får bättre tur...
    Kram till dig!

AgnesGN: Vi har bestämt oss för att tösen ska heta Agnes!
    Ha ha jag är precis som du, med sånt stort kontrollbehov. Det är inte lätt när man är gravid och föder barn tyckte jag iaf... Och nu med barnen är det mycket man inte kan kontrollera. 
  • Adora1
    MiAmore skrev 2011-11-15 09:45:00 följande:
    Adora: Nae, vet inte om jag börjat förbereda mig något. Svårt att förbereda sig för något som man inte vet exakt när det kommer inträffa och hur det kommer gå. *ler* Men jag försöker vila så mycket som möjligt. Men det är mest för att jag har så mycket problem med fogarna, och för att mitt blodtryck börjat spöka
    SoligVila är det bästa förberedelsen. Det gjorde jag. Och åt ordentligt och försökte tänka positivt. Och skrev ner lite tankar till förlossningspersonalen om vad jag hade läst och hur jag ville bli bemött och så.
    Inte massa annat, som du skriver kan man inte förbereda sig fullt ut för något man inte vet hur det kommer bli. 
    Det blir som det blir och det blir bra! 
  • Adora1
    Maajsi: Förstår att ni blev väldigt kränkta och sårade när idiotprästen uttalade sig så om er fina pojke! 
    Helt otroligt att sådana människor överhuvudtaget får arbeta inom vården eller med människor!

Låter bra med mensen, hoppas det blir nu i december om ni känner er redo för det. Kramar till er! 
  • Adora1
    Maajsi: Bra att hon iaf ringde. Men man kan inte ta tillbaka det dumma man sagt bara genom en ursäkt. Och att använda sitt privatliv i jobbet är ju så oproffsigt så man baxnar! Då borde hon gå i terapi själv innan hon jobbar och förstör för andra familjer..

SkrattandeJodå, det snurrar på rätt bra med två ungar, en dag går snabbare än snabbast! Amning, några blöjor, hämta på dagis, mellis, middag, teletubbies, natt....Och så om igen..Hann iaf duscha igår he he!
    Malin Elovsson skrev 2011-11-23 20:23:45 följande:
    Imon ska jag ha mens men hoppas så klart att den inte kommer:D...har molnande värk i ryggen och långt ner i magen samt ett tryck neråt  när jag sitter känns skumt -...hoppas det är en bebis som gör sig påmind o inte äckel mensen XD .
     Hoppas du har en inneboende Solig
  • Adora1
    Malin Elovsson skrev 2011-11-24 22:33:32 följande:
    Ingen mens i dag heller..håller tummarna för att jag har en liten bror eller syster i magen :)...vågar dock inte hoppas för mycket!!!
    Håller tummarna!!
  • Adora1
    Malin Elovsson skrev 2011-11-24 22:33:32 följande:
    Ingen mens i dag heller..håller tummarna för att jag har en liten bror eller syster i magen :)...vågar dock inte hoppas för mycket!!!
    PS: Hur gammalt är ditt barn?
  • Adora1
    AgnesGN skrev 2011-11-27 15:47:37 följande:
    Yeey! Gick in i v 13 idag. 12 fulla veckor har jag nu gått. En härlig känsla! Känns som om man andas ut lite extra nu... Hihi... Trodde illamåendet var på väg bort men tji fick jag och har legat hela dagen och ojjat mig. Till råge på de så har ryggvärken blivit värre igen. Var dum nog att gå på stan igår och det straffade sig direkt, ont i ryggen bara efter en timme på stan och nästan lika ont i dag. Men Det kommer vara värt allt tillslut. Hoppas jag. =)
    Solig HÄRLIGT!! 
  • Adora1
    MiAmore skrev 2011-11-28 11:07:00 följande:
    Härligt! Grattis!  Själv går jag in i v.35 (34+0) på onsd. Tiden springer iväg!
    SkrattandeWOW! Vecka 35, nu närmar det sig med stormsteg ju! Hur känns det så här i slutfasen?
  • Adora1
    Malin Elovsson skrev 2011-11-28 20:39:04 följande:
    Mensen är 4 dagar försenad..kommer molnande värk till o från under dagen :)...vågar knappt testa mig är mega nervös!!!
    Spännande ..............Iiiihh...

Daz Hamser: Brio Go har vi, jättebra och smidig att köra och packa ihop. Briovagnarna är smidiga, men Emmaljunga är fina och rejäla... 
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!