• Adora1

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

LängtarL skrev 2011-07-04 18:54:13 följande:

Heej tjejer! här kom mensen igen=( Nu går man in på försök 14 och det börjar kännas hopplöst.

varför tar det sig aldrig. fattar ingenting..

Hoppas det är bra med er! Kram

SkrikandesFan också!!
  • Adora1
    Babydreamer skrev 2011-07-06 09:11:25 följande:
    Tror att jag hade ÄL igår men är inte helt säker. Hade iaf ont i magen, mestadels runt området av hö äggstock. Vi hade massa sex igår så jag hoppas att detta var gången det tog sig :) återstår att se om ca 16 dagar...
    Heja!!
    Swn skrev 2011-07-06 16:29:08 följande:
    Har fått positivt Äl test igår så här kör vi på för fullt :) fick svar på blodprovet och det visar fina ägglossningar så det e bara att köra på :)
     Go, go!!
  • Adora1
    DazHamster skrev 2011-07-07 13:09:12 följande:
    som jag sa NEGATIVT!! :P kanske ÄL inföll lite senare bara så mensen dyker nog upp här snart
    Eller hade du längre cykel, inte helt kört än ju! Om mensen inte dyker upp kan du ju alltid testa igen GladJag testade negativt BIM + 2...
  • Adora1
    DazHamster skrev 2011-07-09 14:55:50 följande:
    idag kan ja slappna av åh njuta av någon god drink i båten på gatufesten för min mens har troligtvis kommit :D har bara kommit som lite rosa på papperet imorse åh pyttelite på tampongen men inge mer men den kommer nog igång :) om de inte är en nidblödning fast inte så här sent väl? ja sket ju i att göra gravtest då ja vaknade då ja trodde mensen hade kommit :S lol nu blir ja ju nervös!
    Kan de vara skadligt om ja dricker några cider åh någon drink ikväll om ja skulle vara gravid?
    Ta du en drink och en cider! Om du är gravid delar du inte blodomlopp m bebisen än så det är nog ingen total katastrof om du upptäcker att den lite onormala blödningen är ett plus Glad. Så hade jag tänkt iaf!
  • Adora1
    DazHamster skrev 2011-07-11 03:20:19 följande:
    de var mensen som kom :)
    Faaan också!! Men jag hoppas du hade trevligt på gatufesten!

Vi var inne för onda sammandragningar på förlossningen inatt men allt såg bra ut så vi fick åka hem strax efter midnatt. Har inte sovit så mycket med andra ord...zzzzz... Men skönt att allt såg bra ut, det är nog normalt för mig att ha så ont enl dr. Och det gör inget så länge det inte är farligt. Men lite obehagligt med skärande, knipande smärta...
    Innan turen till Lund hade jag dock födelsekalas och det var mycket trevligt Solig . God tårta och fina presenter!
  • Adora1
    DazHamster skrev 2011-07-11 08:23:46 följande:
    men vilken vecka är du i nu då?
    jag ska ner i vikt innan de blir bebis så mig gjorde de inget =)
    Du är så himla duktig, jag är imponerad!!

Jag är i v 27+4 idag, 87 dgr kvar till BF så bebisen får gärna stanna ett tag till Glad 
    ohbaby skrev 2011-07-11 08:25:11 följande:
    Tog en FL-fri månad. Det hjälpte! Testade mig precis och fick två starka streck på en gång:)

Har verkligen inte fattat det än... :) 
    Ja, hurra!! Grattis! Hur mår du?

• Adora1
    skyrocket skrev 2011-07-11 09:45:39 följande:
    Adora1, jag var också inne en vända på fl för onda sd för ett tag sen. De sa att sålänge tappen är opåverkad är det lugnt. Vila massor! :) bebbarna får stanna i magarna några veckor till. Hehe.

Ohbaby, GRATTIS!! :)
    Min tapp var också "lång och fin" hi hi...Jag är redan sjukskriven för foglossning så det blir en massa vila!
    ohbaby skrev 2011-07-11 09:26:44 följande:
    Tack:) Jag mår hur bra som helst än så länge! Lite "mensvärk" och ömma bröst bara:)
     Härligt härligt!!
  • Adora1
    Swn: Man ska aldrig säga aldrig, håller tummarna för dig stenhårt Solig!!

trebarnsmamma03: All lycka i syskonverkstaden!! 
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!