• Adora1

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

MiAmore skrev 2011-05-01 10:04:45 följande:
    Tjejor tjejor!!!! JAG ÄR GRAVID!!!!! Skrattande Fick ett tydligt plus i morse! Har tagit foto på testet, men vet inte hur man för över bilden till datorn från kameran eller hur man förminskar bilden så jag kan lägga in den här. Men så fort maken gjort det till mig kommer jag lägga upp en bild. Är SÅÅÅ otroligt GLAD nu!!!! Bättre början på maj månad kan man inte önska
    Så det blev inget plus i januari, men det blir bebis i januari
    GRATTIS!! Skrev i andra tråden längre inlägg!
  • Adora1
    BabyW: Hur känns det förresten, hoppas du har mycket mindre ont nu ett tag efter operationen?
  • Adora1
    Brooklyn skrev 2011-05-02 10:08:53 följande:
    Jaha, nu är allt så modernt så nu behöver man knappt ha sex för att bli gravid  Tungan ute
    Mådde väldigt illa igår så idag testade jag mig trots att jag tänkte att jag helt omöjligt kan vara gravid, men upp kom fort ett starkt och fint plus!! Shit pomfrite!
    Gissa om jag blev överraskad!

Plus på -1, BMI imorgon, känns inte som jag vågar tro på det.. vi hade ju sex på torsdagen och jag skulle ju tidigast ha äl tisdagen därpå, dessutom på tisdagen kännde jag ju av mig äl, om det nu var det jag kände...hehe..

Grattis ni övriga som nyss också plussat!
    GRATTIS!! Jo, det var väl en stark simmare som höll sig kvar och väntade på ditt ägg Solig!
  • Adora1
    Brooklyn skrev 2011-05-02 14:03:53 följande:
    Tack!!
    Jo men kan dom vara så starka!?
    Jo då, är det prima spermier kan de vänta upp till 7 dagar!
  • Adora1
    Brooklyn skrev 2011-05-02 20:28:18 följande:
    Så sa min första gången med dottern! Haha...
    Så sa min man med ha ha....
  • Adora1
    BabyW: Låter som du har det riktigt urjobbigt just nu, lider med dig! Usch för tabletter, gick själv på Diklofenak i ett halvår när jag opererade (och re-opererade) handen för Karpaltunnel och de är grymma mot magen. Akta så du inte får magkatarrsproblematik (ex ta kapsel Omeprazol dagligen, hör med doktorn om du kan ta dem, tips!!)
    Många kramar till dig! 

DazHamster: Hoppas hoppas det är gravidsymtom! På vaginalt ultraljud kan man nog inte se förrän i vecka 5-6 ca om det är en graviditet eller om mensen är på G (förtjockad slemhinna i båda fallen). åller tummarna för dig verkligen!

MiaAmore/Brooklyn: Illamående är inget skojigt, men det är kul att läsa om era nytillkomna gravidtetskrämpor iaf Solig 
  • Adora1
    DazHamster skrev 2011-05-06 02:20:07 följande:
    Inne på dag 33 åh ingen mens i sikte :S ja de blir ju någonstans mellan vecka 5 åh 6 ju men jaja vi får se vad som händer =) trött som en gris är ja nu :/ klev upp 05.45 torsdag morgon iväg åh jobba från 6.45-16 sen hem äta åh kl 18 la ja mig till 21 sen iväg jobba 23-07.15 sen hem åh sova hela fredag dag guud va ja längtar till sängen nu!!!
    NU sover du väl gott hoppas jag!! Låånga dagar...Hur långa cykler brukar du ha som mest annars?
  • Adora1
    DazHamster skrev 2011-05-06 17:58:23 följande:
    ooooja jag har sussat jättegott =) fick till åh med sova en timme på jobbet för att ja har en sån snäll kollega =) ska meddela nu att ja tvinga karln att sätta på mig våldsamt så skiten kommer igång nångång åh gissa vad de funkade ;) så nu har ja fått min mens =)

min mens har normalt sätt legat på mellan 28-30 dagar men f.o.m. i dec -10 så hamnade ja på 44 dagar då den kom i januari sen fick ja ingen mens förrän i mars men sen fick ja den på dag 31 i april åh nu dag 33 eller 34. glad är ja iaf som får den ungefär en gång i månaden men nu till nästa gång ska ja börja på pergotime :S är jättenervös...
    Ha ha, alla sätt är bra utom de dåliga Skrattande!! Nu håller vi tummarna för att Pergotime gör susen!
  • Adora1
    Maajsi skrev 2011-05-07 11:57:25 följande:
    Ingen mens i sikte :O vågar man tro att det är ett + trots allt!

Ömmar  i brösten å illamående men ingen känsla av att någon mens är på g. Så typiskt att det lyckas när man försökt som minst men ändå helt otroligt om det vore så. Ska nog testa mig imorgon då ifall ingen mens kommit tills dess.
    håller tummarna för dig!!
    vi blev framflyttade 12 dgr nu på ul så tydligen blev det bebis när vi minst anade det...
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!