ohbaby skrev 2011-05-31 11:18:13 följande:
Igår kissade jag som vanligt men hade 37.1 istället för min vanliga 36.0. Läste nånstans att man kan få lite feber när ägget fäster. Nån som har hört det tidigare?
Idag mår jag istället lite illa... Hoppas inte det är att jag bara söker massa symtom och blir skengravid... Kanske ska tjuvtesta imorgon. Borde vara på BIM -5 då typ.
Har redan kissat två gånger idag och börjar bli lite pink-nödig men det är säkert bara för att jag känner efter hela tiden! suck!
Ush nu mår jag mer och mer illa! Bäst jag börjar tänka på annat!
Bli inte ledsen bara om det visar negativt när du testar så tidigt! Jag har aldrig fått utslag före BIM...Och jag har kört med Testa-tidigtstickor och morgonurin men inget positivt före BIM. Ååh, det är omöjligt att inte känna efter en massa dagarna före BIM
...Spännande!
DazHamster skrev 2011-05-31 13:01:58 följande:
gjorde ju test igår på bim -5 åh de var minus, idag bim -4 så ser jag ett ytterst svagt streck men kan lika gärna vara inbillning :P ska iaf testa tills ja får plus eller mens. En sak som ja tycker är jobbig nu åh de är att ja är så himlans trött :/ sover ja för lite ja då är ja för trött åh sover ja för mkt ja då är ja också jättetrött åh sover ja lagomt men då är ja lika trött också!!! ja vill inte vara trött för ja blir så lat då åh vill bara vara hemma åh gå åh lägga mig igen!! men de ha ju regnat mkt åh vart oväder så kanske därför man känner sig trött åh hängig i kroppen.
Idag ska ja färga håret åh klippa mig =) lika bra att man gör de nu innan man vet att man är gravid =)
Ojojoj, låter ju mycket spännande! Jag ska titta i tråden varje dag efter nästa testresultat! Var strecket färgat? Vilken sorts g-test?
Babydreamer skrev 2011-05-31 16:45:51 följande:
Igår blev jag otroligt ledsen över vad en väninna sa till mig. Hon sa "Vad konstigt att du inte blivit gravid ännu, jag och mitt ex behövde bara slarva nån gång med skydd så blev jag gravid" tack för den käftsmällen liksom... Älsklingen försökte trösta mig med allt det här snacket om att det tar klängre tid för vissa medan en del blir gravida så fort de ser ett par kalsonger... Suck, varför kan aldrig jag få vara en av dom som det bara funkar för... Kommer ju inte bli nått denna månad heller säkert... Har inte känt av några tecken på ägglossning ännu...
Fy vad taskigt och okänsligt verkligen!!! Jag hade blivit så besviken och ledsen! Med dottern försökte vi i ungefär ett år innan det blev nåt och jag fick måååånga dumma kommentarer om att vi "kanske inte var kompatibla" (kunde jag sticka hål på direkt för det finns INGET vetenskapligt i det öht!!), "om ni stressar över det blir det inget" (finns inga som helst bevis för det heller!!) etc etc. Bara massa trams istället för att stötta en liksom...
Sen av en ren slump tog det nästan genast denna gången och alla har varit vääldigt tysta
...
Om du orkar kan du väl säga till henne att du (såklart) blir ledsen när hon säger såna dumma saker! Men jag förstår om du inte pallar...