• Adora1

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Daniela01, hur är det med dig?

Idag har vi sjukstuga, mannen och dottern är förkylda. Jag har onda sammandragningar sen i fredags och är ärligt talat rätt slut, vaknar på nätterna av dem också så det blir ingen sammanhängande sömn.
    Funderar på att ringa fl sen om det inte ger med sig, träningsvärk i magen och det gör ont nu. 
    Ska titta på film och försöka mysa i soffan nu, lilla sjöjungfrun kanske? 

Hoppas alla får en bra dag Solig 
  • Adora1
    AgnesGN skrev 2011-08-30 19:38:14 följande:
    SÅÅÅ typiskt! Åker till Kreta på torsdagmorgon. Min mens som är helt psyko verkar ha fått för sig att komma snart! Hur kul är det på en skala?? Tuttarna värker åt alla håll och magen spänner och värker... Så så så typiskt! Ja jag är glad för mens, men varför just när vi ska utomlands? Kan ju inte skjuta upp den nu när man inte äter p-piller längre.
    Kan du inte få nåt som skjuter mensen under semestern av din gynekolog? Om du är säker på att det är mensen på G?
  • Adora1
    AgnesGN skrev 2011-08-30 22:14:25 följande:
    Kan inte vara säker på det, inte hundra. Men känns som det... Åker imorgon och har ingen gynekolog än så tyvärr... Jag får gilla läget. Packat tamponger... Tungan ute
    Hoppas iaf att du får en härligt välförtjänt semester med mycket vila, god mat och Solig !!
  • Adora1
    Lyckliglängtan: Bra att du fick tid så snart! Men hoppas du inte behöver tiden Solig..All lycka till dig!
  • Adora1
    Babydreamer skrev 2011-09-01 11:01:40 följande:
    Jag har en fråga... Idag är jag på cykeldag 10 vilket innebär att min mens slutade för 5 dagar sedan (den var som vanligt). Inatt och imorse så kom det lite blod på pappret när jag varit på toa, har ingen soom helst aning om vad detta kan vara. Har haft mellanblödning 1 gång förut men det var mer runt ÄL tid, inte såhär tidigt efter mens... :S ska ju visserligen till en gynekolog imorgon så får ju det uppkollat men vill ändå skriva av mig lite här. Har liiiiiiiiiiiite mensvärkskänning tror jag men det är så svagt att jag inte vet...
    Håller också tummarna för en liten inneboende!!
  • Adora1
    83Lovika skrev 2011-09-01 20:50:24 följande:
    Tänkte meddela er att min tös föddes 25/8-11, ca 3 veckor för tidigt Första trådbebisen kanske?
    GRATTIS!! Hoppas ni mår bra och så? 
  • Adora1
    systertillknorr skrev 2011-09-02 13:47:16 följande:
    Grattis! va roligt med första trådbebisen! Hoppas jag är en av dem som står näst i tur(v38+5)... Hoppas plussen fortsätter ramla in nu för er som är kvarHjärta
    Heja heja!!
  • Adora1

Var inne på fl natten tisd-onsd med sd var 4:e minut som gjorde svinont (hade haft sen fredagen sd som blivit värre och värre) men inte påverkade tappen alls Skrikandes.
    Var bara v 34+6, fick bricanyl och smärtstillande och sova kvar under natten se åka hem utan bebis...

• Adora1
    systertillknorr skrev 2011-09-02 15:20:23 följande:
    Fy va jobbigt! först oro för att bebis kanske tittar ut tidigt, sen hinner man lagom smälta å så stannar allt.. men bra om bebis stannar lite till i magen =) men du ska se att bebis kommer inom några veckor! Jag tror att min bebis aldrig kommer vilja titta ut, varför skulle det sätta igång idag, imorn, om en eller två veckor =( känns hopplöst på nåt sätt, önska man visste NÄR..
    Ja, om man visste exakt vilken dag! Om jag ev ska bli igångsatt el snittad tidigare bestäms 19/9 på Spec (pga foglossningen/sd)........Har iaf det datumet som hållpunkt just nu!
  • Adora1
    systertillknorr skrev 2011-09-02 17:20:19 följande:
    Va skönt att du har nåt datum att se fram emot, dom måste ju ta dig på allvar då. Förstår att du vill ha ut bebis så fort som möjligt med besvärliga sd och fogar. Bebisen tittar ut innan 19e ska du se =)

Ska till bm på måndag, hoppas verkligen lillskrutten fixerats då, blir tokig annars! första barnet ska ju fixeras "tidigt" och min låg högt och rörligt i 37+1, inte ens ruckbar...
    Håller tummarna för att din bebis har haft den goda smaken att fixera sig då Glad!

Bebisen i min magen gick från rörlig till fixerad över natt förra tisdagen, kändes och syntes enormt mycket faktiskt när magen sjönk! BM sa att det var tidigt för en omföderska att bebisen fixerade sig i v 34. Men det finns ju alla varianter..

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!