• Adora1

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

DazHamster skrev 2011-06-01 19:32:16 följande:
    jag har faktiskt känt mig rätt så avslappnad sen ja tog kontakt med Ludmila åh hon ville påbörja en utredning =)
    En fråga bara ja brukar oftast ha ont i ryggen som sen bryter ut till ryggskott men nu har ja ont nere i svanken med en mer ilande känsla de känns nästan som mensvärk fast i ryggen åh inte i livmodern :S kan man få ont i där om man skulle vara preg. åh även så här tidigt?? de går från svanken åh strålar ut mot sidorna :( har haft så i tre dagar nu men idag har de vart riktigt jobbigt :/
    Ja, man kan definitivt få det så tidigt med ryggil etc...
  • Adora1
    ohbaby skrev 2011-06-02 06:39:58 följande:
    Smygtestade mig nyss. Vaknade av att jag var dundernödig och tänkte att det är lika bra o testa. Bim-4 idag. Men det blev såklart negativt.
    Hoppas väl på att det är förtidigt att testa men just nu känns det omöjligt att få två streck på en sticka:(
    Säkert är det för tidigt! Bara vissa plussar så tidigt som BIM-4. Ge inte upp än!
  • Adora1
    DazHamster: Var nog för tidigt då! HCG brukar dubblas/tripplas varannan eller var tredje dag... Håller tummarna!

MiAmore: Jobbigt med illamåendet, hoppas verkligen det ger med sig snart! Skönt att du är "outad" på jobbet eller? Samma hände mig i vecka 9...
  • Adora1
    DazHamster skrev 2011-06-06 13:37:01 följande:
    ni kan släppa tummarna för mig :/ troligtvis fick jag mf IGEN!!! visade karln testet som ja gjorde igår åh jo han såg faktikst att de var ett till röd/rosa streck så de var ingen inbillning men började blöda inatt åh har gröndjävulskt ont i tjejmagen nu :/ först var de brunaktig för då ja fick blödningen åh nu är de klart rött!!!
    Blir så jävla less nu bara....
    Så ledsen för dig! Har du ringt Gyn?
  • Adora1
    ohbaby skrev 2011-06-07 22:06:59 följande:
    Mensen kom imorse..... :(
    Suck...
    Ååh, nej!!
  • Adora1
    Sommar: Stort grattis till dig! TVÅ tjejer alltså? Misstänkte ni innan UL eller?
  • Adora1
    DazHamster: Tycker du är riktigt duktig med att ha dragit ner så mycket på cigaretterna, heja!!
  • Adora1
    skyrocket skrev 2011-06-29 11:11:04 följande:
    Här kommer en uppdatering från mig. Idag går jag in i vecka 26 (25+). Spenderade ett dygn på förlossningen pga onda sammandragningar och sånt. Bebis har det fint där inne men tappen är lite påverkad så nu är det strikta order om vila och ta det lugnt som gäller. Inte jättekul då syster ska gifta sig i helgen, det är cityfestival och stråålande sol. Men vad gör man inte för bebis? Tar mig fram som en stapplande säl tack vare foglossningen.. Haha, det är inte en dans på rosor alla dagar.

DazHamster, efter min graviditet ska jag ner ca 50kg så du är inte ensam om att vara överviktig. Hoppas verkligen att du får ditt plus och att bebbe stannar i magen nio månader. Skriv gärna hur du gör för att gå ner i vikt, kan spara dina tips o trix tills det är dags för min viktresa. :)
    Kram!
    Oj,vila nu riktigt duktigt! Jag var sjukskriven förra graviditeten för sd så jag vet hur tråkigt det är. Jag missade "alla" roliga aktiviteter/30-årskalas/bröllop/dop etc.
    Men be någon låna roliga böcker/köpa gravidtidningar och ligg i hängmatta eller soffa och njut av magen. Det blir som tur var lättare att göra "ingenting"ju längre graviditeten går Skrattande...
  • Adora1
    Skyrocket: 3 kg låter ju ändå behärskat i viktuppgång! Jag är också liten (under 1,60) så alla kilon syns väldigt tydligt jämfört med om man vore lång...

AgnesGN: Riktigt bra kämpat!! Heja Glad

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!