• Adora1

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

MiAmore skrev 2011-09-04 19:24:29 följande:
    GRATTIS Lovika!!

Adora: Har inte riktigt hängt med, har din bebis kommit ännu?
    Nej, ingen bebis i sikte, bara massa jobbiga förvärkar och tryck neråt... Var inlagd natten ons-tors med bricanyl, sen har det varit något lugnare, vilat massor. Verkar som det är s k "pinvärkar" som inte påverkar tappen utan endast är plågsamma. V 35+5 idag.

SoligHur mår du?

• Adora1
    MiAmore skrev 2011-09-05 21:47:04 följande:
    Ok, ja men då har du ju ändå några veckor kvar till fullgången graviditet sas. Trodde att du var typ i v.38-39 eller något sådant. Hur är det jobbar du fortfarande, eller är du hemma på graviditetspenning?

Själv mår jag bara bra. Känner mig lite trött o sliten redan bara, och har ju rätt mycket problem med fogarna och ischias. Men annars i övrigt mår jag bra *ler* Drömmer Var på hjärtgranskning idag av lilltjejens hjärta, och allt såg finfint ut
    Varit sjukskriven sen maj med kryckor pga foglossning from hell... Lite less är jag nu, men vad gör man inte!!

Låter ju bra att allt såg fint ut Solig
  • Adora1
    MiAmore skrev 2011-09-06 09:00:50 följande:
    Ja just det, det kommer jag ihåg nu när du säger det.. usch.. Men har det blivet något bättre sedan du slutade jobba?
    Nej, men det hade säkert blivit mycket sämre om jag inte hade varit sjukskriven och haft kryckor tror läk och sjg. Nu slipper jag kanske en lång rehabilitering efteråt iaf för jag har varit "duktig" och tagit hand om mig Glad.
    Som sagt, vad gör man inte för Baby ? Precis allt och lite till!!
  • Adora1
    Lovika: ÅÅHHH, så söt!! Fantastiskt att hon har bott i din mage Solig. Återigen jättestort GRATTIS!!
  • Adora1
    Daniela01 skrev 2011-09-06 20:13:02 följande:
    Vilken liten sötnos!!!! Stort Grattis Lovika!! Nelia är ett jättefint namn. Och vilken dröm förlossning du hade!! Jag har bara fått höra massa skräck-förlossnings historier nu på senaste från familjemedlemmar/kompisar/jobbarkompisar, så det är skönt att få höra om en riktigt bra förlossning Glad
    Lyssna bara med det ena örat när de använder en stackars gravid kvinna som terapeut Solig, många har jättefina förlossningar men de ropar inte lika högt när det vankas förlossningsberättelser! Vi mötte så många trevliga barnmorskor och undersköterskor förra gången och de tog verkligen hand om oss på allra bästa sätt!
  • Adora1
    DazHamster skrev 2011-09-07 23:20:02 följande:
    kärringen har inte knackat på ännu :D  håll tummarna nu tjejer :)
    Håller alla tummar!!!!!!
  • Adora1
    DazHamster:Rynkar på näsan FAAAAN!!!! Har hållt utkik hela dagen efter din uppdatering 
  • Adora1
    DazHamster skrev 2011-09-08 15:05:22 följande:
    ja jag säger detsamma :/ funderar på om man ska våga sig på dubbelkuren av pergotime åh inte bara sexa loss på ÄL dagen utan köra varannan dag i en veckas tid.
    Kör varannan dag! Har gyn sagt okej angående dubbelkur Pergotime hade jag testat det med  tror jag...
  • Adora1
    Rainbow Brite: Grattis till graviditeten! Hoppas du mår bra, v 28 är mycket mer än halvvägs mot bebisankomsten!Solig. Vilket är ditt BF? Flicka/pojke? 
  • Adora1
    Rainbow brite skrev 2011-09-09 08:02:35 följande:
    Jag väntar en pojke till Så då har man sen fått varannat kön hihi, kommer ha 2 flickor och 2 pojkar
    BF sist var 10 dec men kommer snittas i slutet av nov (10 dagar innan bf) 
    SoligFör oss blir det en lillasyster, har en tjej sen innan. BF 5/10 men igångsättning eller snitt nästnästa vecka Förvånad pga foglossning som är överjävlig. Varför blir det snitt för dig (om det är okej att jag frågar)?
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!