• Adora1

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Rainbow brite skrev 2011-09-09 08:16:04 följande:
    Jag får inte föda flera barn vaginalt pga 2 st urakuta snitt.
    Min son däremot på 2 år lyckades jag iaf föda fram på "normal" väg.

Åh vad kul, då har ju du snart din lilla bebis hos dig    
    Jepp! Snart så! Jag blev igångsatt förra gången men det slutade med sövt snitt så jag hoppas kunnan föda avginalt eller åtminstone vara vaken denna gång. Men jag tar vad jag får så länge bebisen har det bra Solig
  • Adora1
    Rainbow brite skrev 2011-09-09 08:37:06 följande:
    Helt klart men du ska ju också må bra Ni båda två.

Försöker få tag i min bm nu pga jag blött nu på morgonen
    Ring till förlossningen om du inte får tag på din bm! Är det färskt blod eller brunt? Jag har blött ibland sparsamt efter sex eller vaginal us och sparsamt. Men det är alltid bättre att ringa en gång extra!
  • Adora1
    Rainbow brite skrev 2011-09-09 11:24:12 följande:
    Det är borta nu, var bara i morse.
    Jadu sex..hmmm vad är det? Sånt har jag inte haft på ett tag då jag har svårt för det nu haha.
    Det var färskt rosa blod men sparsamt.
    Men plutten i magen lever partaj i magen och gjort hela dagen så det är nog ingen fara
    Jag vet att iaf min moderkaka ligger för modermunnen så det kan bero på det med    
    Om du har föreliggande moderkaka kanske du ska ringa förlossningen eller din bm iaf. Det kan, om man har otur följas av lite större blödningar och det är bra om en barnmorska har lite koll på sånt, även om denna blödningen var liten...För säkerhets skull.
  • Adora1
    AgnesGN: Välkommen hem!  Hur var vädret? "Tur" att mensen åtminstone inte varade längre än 6 dagar....
    Hoppas de är snälla och tar väl hand om dig på Gyn på torsdag! 
  • Adora1
    HelenFr skrev 2011-09-11 08:23:04 följande:
    Testade med ett CB idag och det var negativt... Så nu är det bara att vänta... Insåg dock att jag aldrig plussat innan BIM så jag lever på hoppet...
    Heja! Säkert bara för tidigt!
    AgnesGN skrev 2011-09-11 12:31:06 följande:
    Adora1- vädret var underbart, soligt och varmt varje dag. Helt toppen semester! Jo, skönt att mensen var så kort... Flört Lite nervös inför gynbesöket, men det komme nog gå bra...
    Går säkert finfint! Förstår ändå att du spänner dig såhär innan men de är säkert bra och hjälpsamma. Kommer kännas skönt när det är gjort!
  • Adora1
    HelenFr skrev 2011-09-13 20:15:52 följande:
    Än så länge inga menskänningar så hoppet lever fortfarande och jag har varit duktig och inte testat än, då jag sagt att jag inte ska testa innan BIM...
    Är det inte BIM idag? Håller tummar för liten inneboende Solig.......Kommer precis ihåg den svindlande känslan att "kanske, kanske"...
  • Adora1
    HelenFr: Är faktiskt svårt att se, förutom i en viss vinkel där det ser ut som det...Men så är det flera dagar kvar till BIM också...Blir väl skarpare då!! Var det morgonurin?
    Jag håller utkik efter mer testande från dig! 
  • Adora1
    skyrocket: Hoppas du får föda barn snart nu då Solig. Och att det inte blir mer symtom på havandeskapsförgiftning. Hade du äggvita i urinen eller högt blodtryck också?

Jag har också varit inne några ggr för förvärkar som gjort ont och varit regelbundna länge men falsklarm varje gång ... Vecka 37+0 idag..
  • Adora1
    DazHamster skrev 2011-09-14 23:30:14 följande:
    inte nog med att de ska förhoppningsvis trilla in en massa plus utan de trillar in en massa bebisar snart också :D:D helt fantastiskt åh vad spännande det har varit att få följa alla här =)
    Håller med! Man håller tummarna för alla i tråden stenhårt!!
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!