• Älgen

Förresten, går det bra när han bajsar i blöja? Dvs han är inte hård i magen? 

• Älgen
    Snowgirl skrev 2013-04-21 21:19:45 följande:
    Pysslig, Eftersom tråden inte fylls på föreslår jag att vi hänger kvar här tills vi sitter på äldreboendet
  • Älgen

Vi har en Hemnes dagbädd. Perfekt att ligga i tillsammans med barn när man nattar och bra att bädda ut till dubbelsäng när man ska sova där hela natten eller när man har gäster.

• Älgen

Vi mutar med godis hos frisören eller när vi kör trimmern hemma. Han får äta godiset själv (Trots att det blir mycket hår i asken/chokladkakan men då är han upptagen medan man håller på. Ska vara nåt pillrigt godis för då håller det längre. Eller så får han leka med plattan. 

• Älgen

Baby jogger city mini. Fyra hjul, snurrbara fram, fullt liggläge rejäl sufflett lätt att fälla ihop. Blir väldigt platt när ihopfälld och tål upp till25 kg. Jag kör ibland två barn i vagnen när benen blir för trötta pp dem.

• Älgen

Baby jogger city mini. Fyra hjul, snurrbara fram, fullt liggläge rejäl sufflett lätt att fälla ihop. Blir väldigt platt när ihopfälld och tål upp till25 kg. Jag kör ibland två barn i vagnen när benen blir för trötta pp dem.

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13