• Älgen

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

Jag har varit mycket på Junibacken tidigare, hade årskort förut. Jag gick vardagar utanför högsäsong (och undvek de ryska semesterperioderna, då är det tjockt med folk där, de är tydligen tokiga i Karlsson i Ryssland) och då var det inte så mycket folk. Tips är att gå dagar då det är fint väder, och gärna mitt i veckan. Samt att komma dit när de öppnar. Många barnfamiljer har tendens att komma lite senare, undrar varför? Så jag och systerdottern har många gånger lekt helt själva på Junibacken en timme innan nån annan kom! 
    Jag tycker de har ok mat, snabb service även om det är lite bullrigt i matsalen... Har tänkt gå snart själv då de har Jan Lööf tema just nu, gillar honom! 
    Tänk på att om du har DN kortet så är det nog billigare.
    Du får inte ta med vagnen in så ta med lås så du kan låsa fast den och packa så du inte behöver lämna värdesaker ute. Finns värdeskåp att låna. 

• Älgen

Grattis till alla stora barn!

Somna köp ryggsäckar nu. Om nåt år vill G ha en med bilar, Spindelmannen eller annat hemskt.

• Älgen
    Pysslig skrev 2012-09-21 22:48:10 följande:
    Ja det var verkligen en bra doppresent. Om min svägerska ska döpa sina barn (och det ska de nog för hon kommer inte vilja det men det kommer han att vilja göra...) så ska jag också ge ryggor. Svågern kommer nog bli sur för att det inte är en silversparbössa, sillverram eller annat användbart....

• Älgen
    cilla67 skrev 2012-09-22 14:08:42 följande:
    Eller varför inte en sån här som A fick: ett tungt silverhärke som man spikar upp på väggen med sidenband som hänger ner och ett mindre härke längst ner att använda som måttstock på väggen. Va, va, va?! Är det inte genialiskt?!

Säkert nåt som A kommer uppskatta i framtiden...

HM brukar ha hela pyjamaser.
  • Älgen

Jag har gått i god för dig Billabong. För att vara med måste man kunna inboxa dig, även främlingar.

• Älgen

Kolla i den storleksgrupp du vill ha istället för att kolla i nyhetsrullen.

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13