Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Jättegrattis till er lilla pojke Hjärtelängtan, skönt att det äntligen kommit BB, vi förväntar oss nu en klump med BB inom det närmaste, vi har själva väntat i snart 11 månader på syskon till vår tjej! Jag tycker att det har gått ganska bra att vänta tills nu, senaste veckan har mina tankar vart fulla av SA tänk!
Tack för fortsatta grattis! Vi har också tyckt att det gått (otroligt) bra att vänta. Det har nog att göra med att vi nu verkligen VISSTE att det skulle bli ett barn till slut!
Om ni inte fått BB innan vi åker så får vi väl jobba på det där nerifrån och tala om hur underbart vårt land är och hur bra alla väntande här hemma är
Qermit: De ringde oss när vi som minst anade det! Självklart ringer de er också. De har kanske redan någon på gång, men väntar på underskriften. VI blev tydligen matchade den 26:e juli och fick ändå vänta till den 9/9.
ViljaDrömma: Tack! Vi ser verkligen fram emot den här resan!!
Nej, vi hade varken kryssat i SN eller prematurt. Vår önskan var 0-12 månader och det fick vi! Vet inte alls varför de valde just oss till just honom. Vår ålder?! Något som tilltalade dem i boken eller brevet?! Något annat kryss på "tillståndspapperet"?!
Ser fram emot alla de samtal som skall vara där nere, eftersom de innebär att man kanske får veta något mer om den lilla skatten! VI har fått Alleyn bekräftat redan. Valde det på rekommendation av vänner som bott där.
Här blåser det, men någon storm är det inte ännu. (Den kan gärna få hålla sig borta tycker jag
Ser nu fram emot fyra veckor i värmen!
Torsdag idag, nu håller jag tummarna lite extra för att någon/några barnbesked ska komma innan helgen.
Håller tummar och tår för er som väntat lääääänge på barnbesked!
Hej!
Läste i en tråd i forever families facebook grupp att en familj snart ska åka ner och hämta sin dotter. Vet inte när de fick det beskedet, men det var roligt att läsa i alla fall.
Hoppas, hoppas på fler besked snart. Idag stod det i vår lokaltidning att, ett gäng från sydafrika är här och filmar. Det stod att de tyckte det var kallt här, för de hade precis åkt i från ett 30 grader varmt, vårigt, Johannesburg. Skulle inte vara fel att åka dit nu!