Sydafrika-tråd!
Håller tummar och tår för er som väntat lääääänge på barnbesked!
Håller tummar och tår för er som väntat lääääänge på barnbesked!
Öhhh.. Jo vad jag tänkte skriva var att efter Qermits kommentar ändrar jag nu till
Åhhh nu närmar det sig för flera av er!!! *biter på naglarna!*
Heja heja heja!
Håller tummarna för fina barnbesked idag!
Usch vad nervös jag blir å era vägnar Hoppas att det ringer hos flera av er nu redan på förmiddagen!
Alltså jag förstår inte... har ABBA på något sätt berättat för AC att ett visst antal barn är utsedda i år? Undrar eftersom de kan ge en exakt prognos på si och så antal barn? Tycker nästan det är lite taskigt av AC att i så fall berätta om den siffran för det blir ju tortyr att veta att det bara är 2 barn kvar för i år
Ja, jag vet att någon fick reda på att 8 barn skulle komma, men varför talar AC om en sådan sak öht? Finns ingen anledning alls att låta alla väntande börja spekulera i vem och varför vissa får barnbesked utifrån att ett visst antal barnbesked ska ges under 2011...det gör ju väntan till tortyr!
Eftersom allas ansökningar är unika och matchning sker så spelar det ju ingen roll hur många bb som ska komma.
Jag försöker bara förstå hur AC tänker. A-världen i Sverige är liten så alla har ju nästan koll på varandra.
Stort grattis AJK!
Ylva: Förstår att det är jobbigt med 19 månaders väntan, men är ni oroliga att ni inte ska få nytt medgivande eller vad? Varför verkar allt falla i stöpet?
Ylva: Vill och vill, vi väntar ju allihopa på att bli utsedda till föräldrar eller hur? Och nej, jag hade inte velat vänta19 månader om jag slapp, jag hade inte velat vänta alls faktiskt. Men nu väntar vi också, tyvärr... på ett sätt jag aldrig hade kunnat föreställa mig
Ni som adopterar från SA får iaf åka extremt fort till era barn, det är ju kanske en tröst i all väntan?
Håll ut!
Stort grattis till sonen!
Stor stor kram till dem som det strular för i SA
Härligt att höra!
Håller tummarna idag!