Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Någon som hört något om barnbesked från Sydafrika? Idag är väntan smärtsam tycker jag. Hur går det för er andra att vänta?
Det har inte kommit något bb sedan det som kom för snart 2 veckor sedan . Pratade med AC idag.
Jag har en riktigt jobbig tid just nu. Tappar snart lusten för allt. Det här är verkligen inte roligt längre.
Jag känner verkligen med er alla. det är så frustrerande att inget veta och särskilt när det står still. Jag tänker särskilt på de som väntat sedan mars 2010, samtidigt som vi skickade och vi har varit hemma i 7 månader! Men det som är bra med SA är att när AC väl ringer så händer alt på samma gång,inte som i många andra länder där man måste vänta ytterligare tid på RB. Så det finns alla möjligheter att ni är hemma till jul!!!! Och sen är inget mer sig likt, vare sig man väntar på första barnet eller syskon.
Tusen kramar