Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Jag har alltid drömt om att få åka till Sydafrika på våren, det ska ju vara den vackraste tiden. Jag läste också om familjen som snart ska åka ner och hämta sin lite större flicka (för visst var det i diskussionen om bärsjalar/selar som du såg det gracel79?). Spännande att det rör sig lite, även om det inte alltid syns här, eller på afrikalistan och ACs blogg.
Ja, det var i den diskussionen jag såg det.
Oj, har det kommit ett till bb alltså? Vet ni nå när de fick beskedet och när de ska åka?
Vad roligt att det rör på sig! Blir så glad!
Hej
Åh, så spännande och rolig läsning! Den där ketchupeffekten vi väntar på är på G. Jag känner det på mig. Återigen ... Ni ska se att vi alla snart hänger nere i SA istället för här på FL. *hoppas, hopppas, hoppas*
Är det någon som planerar att gå på någon av Soweto Gospel Choirs konserter i höst? Jag skulle ha gått om inte maken skulle på tjänsteresa precis då och 19.30 är ju lite för sent för att dottern skulle kunna följa med.