Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hoppas så innerligt på att ni som väntat längst nu får BB!
Jag har följt denna tråd med intresse och empati för er som har väntat så länge. Jag led också av det tärande väntan på BB (inte SA) och känner igen frustrationen. Jag ska verkligen hålla tummerna att det ösar ner BB pronto. Typ idag kanske? Vore en bra dag för en halvdussin BB eller så! Tänker på er...
Håller också tummar och tår för många BB!!
Om vi är redo?! Hoppar Kajsa högt? Är citroner sura? Bor Obama i ett vitt hus? Har aldrig varit mer redo, om jag talar för mig själv (och mannen...). Ge oss barnbeskeden bara. Vi kommer!!!! (ja, alltså alla bb behöver ju inte komma till oss... utan till oss här i tråden )
Fast jag vet inte om jag känner mig redo just nu. Har haft svår astma och hemsk hosta i två veckor nu och har ont i hela kroppen. Men skulle bb komma idag så orkar jag nog det också.