Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Har inte hunnit uppdatera min presentation, så det ALLRA största finns inte med där ännu ;)
Tack! Vi åker den 22:a september och får varandra den 26:e! Hoppas också på att fler får barnbesked snart, både för att jag vill att de skall få uppleva detta och för att vi får sällskap på plats!
Grattis hjärtelängtan! Det är underbart att vara polkmamma!
Hej Hjärtelängtan!
Så glad för er skull, tänk man vet aldrig när de ringer! Nu har vi väntat 15,5 månader och visst är det tungt. Förra gången, när vi fick vår dotter, hade vi flyt och väntade endast 7 månader. Så är det, vi vet ju att när samtalet än kommer så är det så rätt! Tack för att du delar med dig!
En liten kille, det verkar som att det är många pojkar i år bland barnbeskeden.
Grattis hjärtelängtan! Vad härligt! Om ni inte har bokat boende redan rekommenderar jag Alleyn mansion. under våren var det "the place to be". Och nog är det pojkarnas år alltid.
Jag tror det här är propplösaren; snart kommer det strömma in BB till er andra!
Tack för alla grattis! Just nu råder det lite smått kaos här hemma, för allt det där vi skulle göra i höst och trodde oss ha all tid i världen för, skall ju helt plötsligt vara klart på ett litet kick!
Har skickat önskan om Alleyn, så vi får se sen vad de kan ordna.
Ja, det verkar vara pojkarnas år i år! Vår lilla kille är så söt så vi vet inte var vi skall ta vägen när vi tittar på korten