Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Tack I väntans tider! Som sagt, härligt att höra att det rullar på.
Grace, bra att du ligger på dem. Kanske vi snart kan få dem att uppdatera hemsida . Jag tänkte maila om en annan grej nästa vecka så då kan jag passa på att fråga om nyheter då
.
Ni är säkert matchade hela bunten !! Kram på er! Vi hade varit det i nästan tre månader...
Nu har AC uppdaterat informationen om Sydafrika.
Väntetid i Sverige: Närmare 3 år. För närvarande startar vi inga nya familjer. :(
Väntetid i landet: Cirka 6-18 månader. :)
Om inte de håller på och ändrar väntetiden i landet så verkar det inte bli några ändringar där i alla fall. Jag hoppas att de kan hålla detta!
Hej!
TAck för att du ringde och tack för att du delar med dig, vi ringer inte mer nu eftersom de sagt åt oss att vi inte behöver ringa mer utan de ringer oss. JAg håller med dig helt, det är galet att de inte ringer ner, Finland får ju tex fler barnbesked och det är säkert för att de skriker högre. Det är ju det här man betalar för, info e allt man kan få och begära, tänkte just hade jag behandlat mina kunder på samma sätt som den org vi adopterar igenom gör hade jag fårr sparken för länge sedan.., Jaha nu börjar ångesten inför imorgon. Kram och tack
Väntetid i Sverige: Närmare 3 år. För närvarande startar vi inga nya familjer. :(
Väntetid i landet: Cirka 6-18 månader. :)
Om inte de håller på och ändrar väntetiden i landet så verkar det inte bli några ändringar där i alla fall. Jag hoppas att de kan hålla detta!
Hej! Enligt socialsekreterarna här nere kommer det en svensk familj nästa vecka eller veckan därpå, men jag gissar att det inte är någon av er eftersom ingen av er skrivit något här?! Vi var i domstolen idag, vilket var över på ett litet kick, så nu är vi lagligen föräldrar åt lille Theo! Hoppas ni snart får BB allihop! Kram
Tänker på er idag Ylva och Qermit och hoppas så att det här är den stora dagen för er båda!