• Eddam

Fler som snart ska börja med Pergotime??

Hej!!

Min mens och ÄL har strulat sen sonen slutade amma så nu har jag fått Primolut Nor för att få igång mensen för att sedan börja med Pergotime!

Finns det fler i ungefär samma sits? Fler som snart ska börja med Pergotime??

• Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??
  • sassa07

Syskonmaking: Håller med Skrållan, åååå nu säger du att ni ska gifta er GRATTIS!!!!
    Håller tummarna att det blir barn på bröllopsnatten
    Hoppas att ni får en underbar dag imorgon... Lycka till!!
    Jag friade till min sambo på  Midsommarafton så jag e ju egentligen inte bättre på att berätta heller  (Han sa ja!)

Tog sista tabletten imorse...

• Eddam

Hej och tack alla, ja då är man fru då..
    Har inte hunnit kolla efter äl så jag har ingen aning hur det står till här.. Men men..

• sassa07
    Eddam skrev 2010-07-28 14:33:42 följande:
    Grattis Sassa till frieriet och förlovningen!!!!!!!! :)
    Tack

Grattis igen FRU Syskonmaking... Hoppas att din dag har varit underbar

Har du tid att vara på FL på bröllopsdagen
  • Eddam

Tack alla!
    Vi har haft en underbart romantiskt dag med strålande solsken.. En hemlig dag, bara jag och min MAN (!!!!!!!!!) och min syster och hennes man som vittnen!

• Molly3

vi har försökt få barn i 14 månader. Nu har jag bestält apiforce och ska ta ÄL test varje dag, hoppas så på ett + denna gången..Glad

• sassa07
    Molly3 skrev 2010-07-29 00:00:02 följande:

vi har försökt få barn i 14 månader. Nu har jag bestält apiforce och ska ta ÄL test varje dag, hoppas så på ett + denna gången..Glad

Hej Molly3
    Vi har försökt i 16 månader! Har du vart i kontakt med gyn??
    Jag fick iaf ta blodprover där det visade att jag inte hade ÄL,så nu är jag inne på
    min andra kur med Pergotime. Väntar på ÄL nu...
  • sassa07
    Eddam skrev 2010-07-28 21:56:37 följande:
    Tack alla!
    Vi har haft en underbart romantiskt dag med strålande solsken.. En hemlig dag, bara jag och min MAN (!!!!!!!!!) och min syster och hennes man som vittnen!
    Aha en hemligcermoni... SPÄNNANDE!!  Vad säger resten av familjen å vänner nu då???
Svar på tråden Fler som snart ska börja med Pergotime??